|FSK| Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har nå Slackware 9 på maskinen min, men det frister litt å oppdatere. Er det noen muligheter for å oppgradere, uten å ta full install på nytt, slik at jeg slipper å confe alt en gang til? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Du kan bruke swaret til dette Hvis du allerede har 9.1 ute på CDer, installerer du den. Når den er ferdig laster du ned Swaret og oppdaterer til 10.0 (gjennom Current). Det gjør du ved å endre ei linje i (/etc/swaret.conf) - og siden kjøre (swaret --update && swaret --upgrade) som root etterpå. Kilde: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=262433 Endret 26. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kjekt å ha cdene for 10.0 også. Så slipper man å laste ned så mye med swaret hver gang man installerer slackware. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 det er derfor jeg har cdene, men vet ikke om jeg kommer til å installere Slack enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå