The_Trick Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort snart og har tenkt å kjøpe GeForce 4 Ti 4400. Jeg lurer på hva som er best: Gainward eller ASUS ? Hvis noen kunne dele erfaringer ville det vært fint. [ Denne Melding var redigert av: The_Trick på 2002-04-18 22:47 ] Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 22:45, The_Trick skrev:Jeg skal kjøpe nytt skjermkort snart og har tenkt å kjøpe GeForce 4 Ti 4400. Jeg lurer på hva som er best: Gainward eller ASUS ? Hvis noen kunne dele erfaringer ville det vært fint.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The_Trick på 2002-04-18 22:47 ]</font> Begge er i utgangspunktet bra..... men gainward sine er mest kjent og populære fordi de er ganske overklokkbare!!! Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har et Gainward kort, det funker bra og kan overklokkes mye.... Minuset er at Gainward har elendige drivere så du blir nødt til å oppdatere de. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Overklokking er ikke så veldig viktig for meg, heller stabilitet. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 22:53, Galandrik skrev:Jeg har et Gainward kort, det funker bra og kan overklokkes mye....Minuset er at Gainward har elendige drivere så du blir nødt til å oppdatere de. Tror ikke det finnes mange som bruker "orginal" driver fra produsenten selv :smile: dette er jo som oftest en urgammel nvidia driver som de har puttet masse ekstra søppel inn i. Men anyway, det er jo ikke vits å kjøre den(?). Ingen produsenter av nvidia skjermkort til dags dato (utenom Ati da), tar vel utgangspunkt i at de som kjøper, vil bruke nvidia sine egene driver? Jeg hadde kjøpt Gainward, best på overklokking, meget god 2d, bra komponenter bruker de også (kvalitesram osv). Asus får mye pepper for ekstremt dårlig 2d på sin Geforce serie. mye pågrunn av et dårlig filter. [ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-04-18 22:58 ] Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har ett ASUS g4 ti4400 kort. er meget fornøyd med det! har ikke testet det så mye enda, siden jeg fikk det på mandag (mye skole), men i helgen. noen som kan si meg den nyeste driveren til dette kortet. takk Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-18 23:35, Kakemonsteret skrev:Har ett ASUS g4 ti4400 kort.er meget fornøyd med det!har ikke testet det så mye enda, siden jeg fikk det på mandag (mye skole), men i helgen.noen som kan si meg den nyeste driveren til dette kortet. takk http://www.nvidia.com og så laster du ned den nyeste drivern derfra... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har et ASUS kort og er meget fornøyd med det. Jeg har ikke opplevd at det har krasjet noen gang. Det avgir heller ikke mye varme. Jeg vet ikke hvordan varmeutviklingen på et Gainward kort er. Så... hvis du ikke har planer om å overklokke litt, så kan du egentlig velge det alternativet du selv føler for (ofte det rimeligste). og en ting.. ikke brenn deg på det samme som jeg gjorde... heh.. /me savner TV-out.. hehe... Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ikke bare er gainward overklokkbare men de er stabile bedre kvalitet og de har penere kort Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 http://www.tomshardware.com/graphic/01q4/0.../siluro-05.html dette gir deg svar om gainward eller asus som du der kommer gainward best ut i testen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg var i alle fall svært fornøyd både med mitt ASUS GeForce2 GTS og Gainward GeForce2 TI/500XP. Tror ikke det er veldig mye forskjell uansett hvilken produsent du velger, selv om Gainward ofte setter på bedre minne. Til og med Creative kan begynne å bli et alternativ, siden de ikke lenger produserer selv. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Kan jeg tolke kommentaren om Creative som at de ikke anbefales normalt? Noen spesiell grunn til det? Pris ytelse eller? Jeg har vurdert creatives G4 T4400, har ikke tenkt å overklokke. Lorentz Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ikke så stor forskjell på disse kortene, men skulle jeg valgt selv hadde jeg valgt ASUS....bedre support og kvalitet....syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå