Cubal Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei... Jeg har laget en meny med css rollover. Link Det jeg prøver å få til er at den grønne sirkelen skal bli blå når jeg holder musa over linken. Det ser ut til å fungere greit i Opera og Firefox, men i IE virker det som om nettleseren laster bildene på nytt hver gang jeg holder pekeren over menyen... Trenger hjelp til å få fikset dette. Her er den delen av koden som jeg regner med er aktuell.. #menu a{ width: 130px; display: block; color: #2FE02B; font-family: Verdana, Tahoma, helvetica, sans-serif; font-weight: bold; font-size: 11px; background: #000000 url("images/tricky.gif") no-repeat 100% 50%; padding: 7px 0 7px 15px; text-decoration: none; } #menu a:hover{ background: #000000 url("images/trickyb.gif") no-repeat 100% 50%; } Håper på hjelp. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 http://absentvoid.com/index.php?section=tutorials/rollover Helt nederst, under "Cleaning some bugs..." Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hva og hvorfor det skjer. Løsning og metode. (som minner meg på hvor mye jeg savner epsilon. ) Lenke til kommentar
Cubal Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Takk takk... Skal lese igjennom linkene dere ga meg å få fikset det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå