chil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 altså tenker på strøm forsyninga som sitter i en stasjonær pc fra usa. Åssen vil dette funke med norsk strøm?.. må man ha ny forsyning? takk for svar Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tror jeg ville gått med ny størm forsyning.. det skal gå bra hvertfall? Men hvorfor kjøpe fra USA? Norge er minst like billig:) Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Tror jeg ville gått med ny størm forsyning.. det skal gå bra hvertfall?Men hvorfor kjøpe fra USA? Norge er minst like billig:) nei det er mye mye mye billigere hvis man vet hvor man kjøper se min post. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263273&hl= men ble usikker på strømforsyninga Lenke til kommentar
pett Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 altså tenker på strøm forsyninga som sitter i en stasjonær pc fra usa. Åssen vil dette funke med norsk strøm?.. må man ha ny forsyning? takk for svar Se bakpå strømforsyninga på pcen du bruker nå. Der er det sannsynligvis en rød bryter som du har ignorert hittil. Den står det sannsynligvis også 120V/230V på, og den står på 230V. Gjett hva du kan gjøre med den? Jeg var i USA et år. Pcen min der hadde sånn og... Det eneste du må bytte er vel strømledningen siden kontakta i andre enden er annerledes... Hvis du oppdager at strømforsyninga ikke passer, vel, kjøp en ny. Ikke krise om du oppdager det etterpå... Men hvorfor kjøpe i USA? Skal du ha alienware? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ahh, jepp:) Ebay, jeg har vurdert og kjøpe PC der selv også, det er bare frakten som jeg er litt redd for, vil gjerne ha en PC som ikke er ødelagt:) På fly transport kaster de tinga opp til en annen for og ta det inn på bagasje sakene, men finnes kanskje andre måter og frakte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå