Emigrante Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet hvordan denne skal settes opp mot Telenor ADSL? Er jo noe sinnsyk med instillinger på denne. Klarer ike å synkronisere ADSL linja på den men regner med det er en del instillinger som må gjøres mot det 'norkse' ADSL nettet. Emigrante Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 PPPoE (dynamisk IP) protokoll legg inn @online.no etter brukernavnet ditt Lenke til kommentar
Emigrante Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Joda hvordan jeg setter opp router delen vet jeg. Men dette er en router med modem. Så det jeg lurer på er hva jeg trenger av instillinger (ATM, ADSL, PPP) for å få modem delen til å fungere. Emigrante Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sorry for bumpinga. Men fikk du til aa bruke billion 711CE med telenor ? Hvilken instillinger brukte du, jeg faar ikke sync i det hele tatt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Joda hvordan jeg setter opp router delen vet jeg. Men dette er en router med modem. Så det jeg lurer på er hva jeg trenger av instillinger (ATM, ADSL, PPP) for å få modem delen til å fungere. Emigrante Encapsulatoin LLC VPI/VCI 8/35 eller 0/100 Sjekk alltid om du har nyeste firmware. Endret 5. februar 2005 av agvg Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det Annex B eller Annex A vi bruker i Norge ?? Grunnen er at det finnes to typer firmware, ett for A og B Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det Annex B eller Annex A vi bruker i Norge ?? Grunnen er at det finnes to typer firmware, ett for A og B Annex B Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hmmm.. faar ikke dette til jeg .. Har hentet ned Annex B firmwaren og satt den til Annex B (Proevd autodetect ogsaa) Men uansett saa staar det Annex_A paa ADSL status og forsatt ingen Sync lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå