Gå til innhold

Installering av programmer blir avbrutt på 6600.

Anbefalte innlegg

Heisann,

har et problem med å legge inn enkelte programmer på min 6600. Akkurat nå har jeg forsøkt å legge inn "ETI camcorder", men det eneste som skjer er at det står "installering" i underkant av et sekund. Så blir det avbrutt.

Dette skjer med en rekke programmer når jeg prøver å legge inn nye ting. Godt og vel halvparten av det jeg har funnet på my-symbian.com i hvertfall. (Ja jeg har sjekket at det er for Series-60 telefoner...)

Hvis det skulle være til noen hjelp har jeg "V 4.09.1"

Noen med lignende erfaringer eller tips til meg?

Takk takk

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk samme problem selv en gang, fikk det etter en del mislykkede installeringer av et eller annet program pga feil versjon og at det ikke ville starte opp eller ville avinstalleres og mye sånt Plutselig kunne jeg ikke installere NOE lengre.

Min løsning: Formatering. Håper du finner en bedre måte .(

Lenke til kommentar

Ja, etter formatering fungerte alle programmene jeg hadde før installering, programmet som krasjet installeringsrutinene og alle andre programmer jeg prøvde å installere.

Bare pass på at alt du prøver å installere neste gang faktisk er ting du vet funker eller er riiimlig sikker. Jeg tror problemet mitt var at jeg installerte for mye dill og dritt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis det skulle være til noen hjelp har jeg "V 4.09.1"

Vet ikke hva som er nyest jeg. Men telefonen ble kjøpt i begynnelsen av Mai så det har vel ikke kommet så mye nytt? Har lastet ned eti camcorder fra my-symbian.com, har også forsøkt det Philips programmet som var der. Men ingenting fungerte. Plagsomt....

Lenke til kommentar

Hmm. Da ville jeg tatt med mobilen ned til hvor du kjøpte den, vist dem problemet og bedt om en ny telefon, eller iallefall at de prøver med det samme programmet på en av sine. Husk å nevne at dette skjer med en god del programmer

Forresten så greide jeg ikke finne igjen Eti Camcorder. Virker nesten som om de har trukket det tilbake og satser kun på Pro-versjonen som er i v1.0. Hvor mye betalte du for programmet? (Eller er det en trial?) Du kan iallefall forhøre deg med my-symbian om å få refundert pengene hvis du kjøpte det. Tviler litt tho :ermm:

Er rett og slett usikker. Hvis ingen andre kommer med noen bra forslag får du bare spørre om det er mulig å få ny telefon. Eller du kan høre om de kan oppgradere firmwaren din og se om det funker da :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...