Ingar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 "hvilken mobil har faren/søster/moren/bror/bestemor/bestefaren" din osv? Mobilforumet har blitt oversvømmet av spamm i det siste. Kvaliteten har gått kraftig ned. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Permanent ban er vel litt drygt, ein advarsel er vel nok. Eventuelt skriv det i ein sticky og link til den når den blir stengd. Endret 26. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 nei, permban må til Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 QUOTE (zeph @ 26/06/2004 : 13:10) Permanent ban er vel litt drygt, ein advarsel er vel nok. Kjenner ikke de "spammerne" personlig. Men jeg tror ikke det er alle som tar en advarsel spesielt seriøst. Når disse sitter hjemme på gutterommet føler man seg gjerne relativt trygg og upåvirket av at det står 10% på advarselmeteret framfor 0%... Jeg stemmer for midlertidig ban. De bidrar i hvertfall ikke til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vi vil nok først gi advarsler og hvis de fortsetter med å lage slike tråder på trass av dette kan utestengelser bli nødvendig. Jeg stengte selv en slik tråd tidligere i dag og jeg håper vi nå snart kan få en slutt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg