Shulgin Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hvor viktig er det med rensing? Prosessoren hadde gummigreier på seg fra den gamle coolermastervifta, kan det gjøre verre? Jeg har en idle temp. på 52 C, så en annen med en TBird 1000@1400 som hadde en under load temperatur på 4x C grader?! Hva har jeg gjort galt? Har en TT Volcano 7+. Prøvde på hw, men det var dårlig med svar, har litt hastverk. :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Her er linken min til den la inn på hw, den storyen er mye lenger og mer detaljert. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...est=1&replies=1 det står "har_lest" i linken, tror ikke historien vil vises da, men den ligger under HK & prosessor og heter noe som "Ny kjøler: V7+, Hva har jeg gjort galt?" Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 du vil nok rense(lynol greier jobben med noen q-tips) cpuen din så godt som mulig før du slenger på kjøleren din. når det er sakt, rens kjøleren din oxo. jeg rensa både cpu(amdk6 500)ribba mi(jalla hjemme mekk sokket7 orginal 50mm vifte, men nå 80mm! deler av en brusflaske!) før jeg strappa på den noe artic silver. før hadde jeg ca 50c max load på 500, nå har jeg 48,2 på 540 max load! taler for seg selv dette! :smile: _________________ amd k6-2 500@625(skammer meg) Aopen mx59 pro II(skammer meg igjen) Soundblaster aw64 :smile: TNT2-32-mb-tv-ut i pci(skammer meg litt) Aashima midi tower(lett modda) :smile: WD 30 gigg hd 7200rpm et lass med vifter :smile: [ Denne Melding var redigert av: el_diablo_21 på 2002-04-18 22:49 ] Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har ikke så lyst å kjøpe noe, men funker rødsprit? Hvis ikke så går jeg for noe isopropanol. Problemet er egentlig at jeg ikke vet hva problemet er... :sad: Dere kan jo lese testen å se at JEG har gjort noe galt, tror dere det er goop'en? http://www.overclockercafe.com/Reviews/Tt_...no7+/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå