destroyy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei, jeg driver å lager trekabinett nå (link til worklog her) Jeg har støtt på et problem, ossen skal jeg feste hk? jeg har ikke fått tatt noen bilder av hvor den skal stå, men jeg har laget en ramme som den skal stå på Noen ideer til å feste den? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Litt lange HKfeste skruer(slike "vanlige") som du fester med areldit. Først måler du opp, så borrer du hull som du kleiser lim nedi. Og alt toppes med Hkfesteskruer som det kan vær greit rett ut fra plata... Bare en ide Hilsen Lars Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 eller du kan ta den enkle løsningen å enten kjøpe eller hente et HK brett fra et annet kabinett slik jeg gjør Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vel på mitt kabbis tok jeg en syl og lagde mange små hull i en treplate. Så skrudde jeg spacer'ne mine nedi der. Det sitter steinhardt, rett og ser pent ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå