Heatsink Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 er et noen forskjell på hardisker som er så og si like? for eksempel en 120gb hardisk med 8mb cache og 7200rmp, er det noen forskjell på hvilket merke jeg tar ? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Ja, det er forskjell på flere punkter: - søketid - støy - varmeutvikling - arkitektur - osv Endret 26. juni 2004 av Mira Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Eksempelvis utfra egen erfaring. Western digital - diskene bråker, og alle WD diskene mine har krasjet etter en stund. Seagate - mye mer stillegående, og ingen av seagate diskene mine har krasjet ennå. Matxor - bråker ikke like mye som wd diskene, har heller ikke krasjet. Som sagt, kun utfra egen erfaring. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har i grunn lurt på noe av det samme. Hvor stor er egentlig den merkbare forskjellen mellom f.eks en Maxtor s-ata (7200RPM, 120GB) disk og en tilsvarende Samsung disk som er langt mer stillegående. I hvilke tilfeller hvil man i såfall merke forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå