Asus Radeon 9800XT Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er det noe jeg kan gjøre med min Compaq for og få den raskere? Slik at jeg kan kjøre WC3TFT (Warcraft 3 The Frozen Throne)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kva spesifikasjoner har den? Det er eit par punkt som kanskje kan hjelpe. - Overklokking: Øker ytelsen, men ikkje nok er eg redd. - Skifte ut komponenter (CPU, skjermkort, minne): Det er her ytelsen ligger, men ferdigmaskiner som Compaq, Dell osv er ikkje dei som er lettast å oppgradere. - Oppdatere drivarar: Hjelper sikkert ikkje på ditt problem. Med mindre maskina ikkje kan oppgraderast, tviler eg på det er noko som kan gjerast, men som sagt, post spesifikasjonene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 nytt hk, cpu, minne og skjermkort burde vel gjøre susen! men ellers, trenger litt info om data'n din for å hjelpe deg her. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 rofl...compaq.. kjøp deg nytt hk,mer ram,cpu,skjermkort og kanskje ny hard disk... åså må du vel ha nytt kabinett hvis du skal ha nytt hk, for pakke pc kabinett er for små for "skikkelige" hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå