John Deere Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hei. Har tråløst nettverk hjemme. Hvordan får man overført filer mellom to pcr på det nettet. 54 mps kort i begge pcene, men aner ikke hvordan jeg går fram. Endret 26. juni 2004 av Alcoholiday Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Trådløst nett er ikke WAN, men LAN. Du overfører filer på akkurat samme måte som om du hadde koblet de sammen med en switch eller krysset ethernet kabel. Du sharer ut en katalog på den ene og kobler deg opp fra den andre. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Dette har jeg ikke gjort før.... Noen som kan gi meg en pungtvis fremgangsmåte? Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Annonsering: Installasjon av et enkelt hjemmenettverk Hei, den er Sticky. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du må se hva de forskjellige pc`ene heter. det gjør man med å høyreklikk på min datamaskin å så ser du under datamaskinnavn visst du har xp da, noe jeg antar at du bruker så høyreklikker du på mine nettverkssteder, så tar du søk etter datamaskiner. så skriver du bare navnet til den pcn du vil ha kontakt med innen det trådløse nettverket, men husk skru av brannmur good luck Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har du husket på at - om du ikke går via en ruter - skal kortene være innstillt på ad-hoc mode? Istedetfor infrastructure Ad-hoc betyr på en måte krysset kabel - men er lagt i fra like sikkert som et nettverk med ett askesspunkt/ruter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå