Help me Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hei. Jeg trenger litt hjelp. Når man skal laste ned spill .OL. står at man skal gå inn på F.eks. Wap.Inpoc.no eller Wap.netcom.no så kommer det sånn greie du må "laste" ned. når du har gjort det, og tar åpne, kommer jeg til en Windows side som sier at "dette dokumente kan ikke åpnes i ditt språk (norsk)" "view this file in another language" og derfra kommer jeg ingen vei. Må jeg ha mobilen kobla opp til data'n eller no? Vær så snill hjelp. Dette gjelder en Siemens M65. Endret 26. juni 2004 av Help me Lenke til kommentar
Help me Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) jeg søker på denne Etter jeg har lasta ned kommer jeg ]hit derfra kommer jeg ikke videre KAN NOEN HJELPE? Endret 26. juni 2004 av Help me Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Prøver du å åpne en wap side på datan for å laste ned spillet og så sende til telefonen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er det dataen din du prøver å laste det ned med? Kanksje det funker bedre med mobilen ? Lenke til kommentar
Help me Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Er det dataen din du prøver å laste det ned med? Kanksje det funker bedre med mobilen ? ? mener dere at jeg skal gå inn på wap.inpoc.no på mobilen ? *snur seg flau* Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ja bruk mobilen, men hvis du vil bruke pc,n så bruk Opera ikke IE da funker det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg har faktisk ikke hatt dette problemet med min M65, min var stilt inn fra før! .. Hvilket operatør har du ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det dataen din du prøver å laste det ned med? Kanksje det funker bedre med mobilen ? ? mener dere at jeg skal gå inn på wap.inpoc.no på mobilen ? *snur seg flau* Det er nok det jeg mener ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå