Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heys, jeg trenger ett bildegalleri, ett enkelt sådan.. noe som jeg kan lett integrere i mitt eget design, som kjører bilder på 250x188 jpg. 1 mappe med bilder, som scriptet selv lager til thumbs, osvosv

noen som kan fortelle meg hvor jeg finner dette ? uaktuelt å lage selv, siden jeg er meeeeeget fersk på området...

Housye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har funnet et ganske genialt script som brukes til bildegalerier.... sjekk her og her. dette er egentlig samme script jeg har brukt to forskjellige steder på hjemmesiden min.

det som er genialt med dette scriptet er at en bare putter det i en folder og det finner selv ut hvilkene bilder som er der. bedre kan det vel ikke bli??

Lenke til kommentar

har funnet et ganske genialt script som brukes til bildegalerier.... sjekk her og her. dette er egentlig samme script jeg har brukt to forskjellige steder på hjemmesiden min.

det som er genialt med dette scriptet er at en bare putter det i en folder og det finner selv ut hvilkene bilder som er der. bedre kan det vel ikke bli??

hvis det er interesse for dette scriptet så mail meg...sender gjerne scriptet...vil også anbefale www.hptscripts.com. dette stedet har masse scripts innen forskjellige scripting-språk.

:smile:

[ Denne Melding var redigert av: ilpostino på 2002-04-20 00:22 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...