house Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 heys, jeg trenger ett bildegalleri, ett enkelt sådan.. noe som jeg kan lett integrere i mitt eget design, som kjører bilder på 250x188 jpg. 1 mappe med bilder, som scriptet selv lager til thumbs, osvosv noen som kan fortelle meg hvor jeg finner dette ? uaktuelt å lage selv, siden jeg er meeeeeget fersk på området... Housye Lenke til kommentar
house Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 driver å surfer rundt på hotscripts.com nå, finner bare scripts med 100 tonn med features.. blah.. Housye Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 har funnet et ganske genialt script som brukes til bildegalerier.... sjekk her og her. dette er egentlig samme script jeg har brukt to forskjellige steder på hjemmesiden min. det som er genialt med dette scriptet er at en bare putter det i en folder og det finner selv ut hvilkene bilder som er der. bedre kan det vel ikke bli?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 har funnet et ganske genialt script som brukes til bildegalerier.... sjekk her og her. dette er egentlig samme script jeg har brukt to forskjellige steder på hjemmesiden min. det som er genialt med dette scriptet er at en bare putter det i en folder og det finner selv ut hvilkene bilder som er der. bedre kan det vel ikke bli?? hvis det er interesse for dette scriptet så mail meg...sender gjerne scriptet...vil også anbefale www.hptscripts.com. dette stedet har masse scripts innen forskjellige scripting-språk. :smile: [ Denne Melding var redigert av: ilpostino på 2002-04-20 00:22 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 var ikke helt det som jeg er ute etter, det jeg er ute etter er script som har 2 kolonner, og 6 rader dvs 12 bilder på hver side... thumb size vil da være 250 x 188... housey Lenke til kommentar
beeed Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Var inne på http://www.hotscripts.com fant noe som du kanskje kan bruke, har ikke sett så nøye på det. men jeg tror du kan konfigurere det ganske mye selv. ta en titt på http://www.hotscripts.com/Detailed/15499.html Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 vil da anbefalle Gallery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå