8210fan Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hvilket er best egnet? jeg tenker litt på pris også, jeg vil ikke bruke for mye penger på dette. jeg vil altså ha et bra kamera til en god pris. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har ikke noe peiling på de kameraene utenom 25-modellen som jeg hadde selv i et halvt års tid. Kjøpte det i fjor høst på Spaceworld for 500 kroner. Syns ikke det var så ille pris. Bildene ser ikke ut som mye på mobilskjermen, men når du får de over til pc er kvaliteten bedre enn hva f.eks en 6600 kan diske opp med. Utrolig kamera! Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke kjøp deg MC-10, da kan du likeså greit kaste pengene i do og trekke i snora. De andre tar bra bilder, av det jeg har sett. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Walter: Hadde ikke du tatt noen bilder med det kameraet? Kan ikke du kanskje vise trådstarter hvordan de blir Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jo hadde det. Her er noen bilder jeg har tatt med MCA-25, det kan ta i 640x480, men som du kanskje skjønner av bildene var jeg "våken" nok på dette tidspunktet til å huske på å stille inn oppløsningen. Uansett, bildekvaliteten her står ikke tilbake for noe av det de beste på markedet i dag kan stille opp med. 640x480 av en bekjent: http://img6.photobucket.com/albums/v19/tom...win/Andreas.jpg ...for å sammenligne bildekvalitet med andre kjente telefoner, her er hva en 7250i kan få til: 6600... Som du forhåpentligvis ser så er clip-on kameraene til SonyEricsson fantastisk bra på bildekvalitet til sin tid. Endret 26. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå