Magnum p.i. Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) EDIT: Begynner å blir ganske lei jeg også... Hva er neste, wolfhero? *venter i spenning* Blir vel noe på linje med at undersøkelser viser at Sx1-eiere er sterkere i bicepscurl samenlignet med 6600-eiere fordi de er nødt til å holde mobilen med begge hendene når de taster. Noe som forøvrig er en stor fordel, for den er så rask at den nærmest flyr ut av hendene på brukeren dersom man er uoppmerksom. Endret 1. juli 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Han sikta sikkert til posten min eller de andres. Men det han skrev var jo off topic også Det er denne også Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ironi da mann. Nettop det jeg sikta til jeg og da (at hans var mye mere offtopic). Dessuten er nok ikke wolfhero den som holder seg mest on topic. Hadde det stått noe negativt om 6600 ville han nok ha holdt munn Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, joda. Men du viser ikke ironien godt nok i innlegget ditt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, joda. Men du viser ikke ironien godt nok i innlegget ditt Skjult ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå