Cera Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg sitter foran en pc jeg er helt ukjent med n, men er det mulig og se hvilket skjermkort denne har uten å skru opp kabinettet? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 kontrollpanel / system / hardware / device manager / display adapters. Da vil du finne det ut vil eg tru. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Gå på kontrollpanel , system , maskinvare , enhetsbehandling klikk på + tegnet foran skjermkort . Da ser du navnet på skjermkortet ditt. MVH Erik Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Eller enda enklere=). Høyreklikk på desktopen og velg settings. Da ser du det Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Takk for siste tips, det var nesten så enkelt at jeg burde funnet du ut selv, menmen... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Gå på kontrollpanel , system , maskinvare , enhetsbehandling klikk på + tegnet foran skjermkort . Da ser du navnet på skjermkortet ditt.MVH Erik ja, var det ulvestad skrev, trenger ikke samme informasjon 2 ganger!! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Gå på kontrollpanel , system , maskinvare , enhetsbehandling klikk på + tegnet foran skjermkort . Da ser du navnet på skjermkortet ditt.MVH Erik ja, var det ulvestad skrev, trenger ikke samme informasjon 2 ganger!! Han skrev vel posten før Ulvestad sitt svar hadde komt da Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vi skreiv nok samtidigt ja. Fint med min gebrokkne Engelsk og erikoi's Norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå