lie Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Jeg la for en liten tid siden inn win xp . Deriblant følger det med outlook express. (som faktisk er fin og lett) Etter en stund så kunne jeg ikke lese noen av mailene jeg har fått. Mailene ligger der , men det ser ut som at "noen" har slettet innholdet. Men plutselig en dag fungerte det som helt normalt . Så her om dagen sluttet den plutselig å fungere igjen. Noen tips om hva det kan være ? Og andre som har ett lite triks om hvordan jeg fjerner det irritrende msn ? Får ikke tillatelse å lukke den. Uansett om jeg har OE oppe eller ikke. Så jeg kunne tenkt meg å slette den. Takk for evt. hjelp Mvh Henrik
Lautsprecher Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263202
lie Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Skrevet 26. juni 2004 Glimrende link Skal prøve når jeg kommer hjem . Da jeg nå sitter på jobb og skriver litt på forum . Den fjerner da msn helt for godt og ? *kose med* Ett problem igjen bare . Slitsomt å måtte forwarde mailene mine til annen mail som jeg må lese på webmail. God helg og sankt hans feiring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå