lie Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg la for en liten tid siden inn win xp . Deriblant følger det med outlook express. (som faktisk er fin og lett) Etter en stund så kunne jeg ikke lese noen av mailene jeg har fått. Mailene ligger der , men det ser ut som at "noen" har slettet innholdet. Men plutselig en dag fungerte det som helt normalt . Så her om dagen sluttet den plutselig å fungere igjen. Noen tips om hva det kan være ? Og andre som har ett lite triks om hvordan jeg fjerner det irritrende msn ? Får ikke tillatelse å lukke den. Uansett om jeg har OE oppe eller ikke. Så jeg kunne tenkt meg å slette den. Takk for evt. hjelp Mvh Henrik Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263202 Lenke til kommentar
lie Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Glimrende link Skal prøve når jeg kommer hjem . Da jeg nå sitter på jobb og skriver litt på forum . Den fjerner da msn helt for godt og ? *kose med* Ett problem igjen bare . Slitsomt å måtte forwarde mailene mine til annen mail som jeg må lese på webmail. God helg og sankt hans feiring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå