Gå til innhold

NOMANTICA -Trygt å kjøpe fra dem?

Anbefalte innlegg

Prisen på kameraer der kan ikke sammenlignes med andre steder! 5500,- for et canon mvx 250i er jo utrolig :)

Men man må forskuddsbetale der.. Dette er noe som gjør meg skeptisk.. Noen som har handlet hos dem?

Hadde vært fint med erfaringer fra dere :)

Jeg sendte dem 2 mailer med forskjellige spørsmål og følte at dem "vridde seg unna" vanskelige spørsmål.. (Silje)

Men som sagt er det fristene å hoppe i ilden med en slik pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte dem 2 mailer med forskjellige spørsmål og følte at dem "vridde seg unna" vanskelige spørsmål.. (Silje)

Men som sagt er det fristene å hoppe i ilden med en slik pris...

Jeg har ringt et par ganger og fikk ho Silje tok telefonen.

Først tenkte jeg fy flate så bra, en frank nettbutikk og en Norsk hyggelig dame tar telefonen.

Men da stopper det brått. Når jeg spurte om noe, måtte jeg geleide henne gjennom deres egen hjemmeside for å vise henne hvilke produkt jeg spurte etter.

Den stakkars jenten kunne ikke svare på et spørsmål. :no:

Men de har iallefall den beste hjememsiden jeg noengang har sett av en nettbutikk.

Lenke til kommentar

ja, jeg skal nå kjøpe meg dv-cam, så det passet ypperlig at denne tråden kom opp! Ut ifra det jeg har fått med meg til nå, så er vel konklusjonen at Nomatica har gode priser og dårlig service. Men merk at prisene som oppgis på siden er uten moms, case you didn't know. Ta prisen og gang men 1,24 så får du den egentlige prisen. Og mens jeg allerede er i slaget kan jeg jo spørre dere som kan dette: Hvilket kamera skal jeg kjøpe? Valget faller mellom disse (jeg er Sony-fan):

DCR-HC16

DCR-HC40

DCR-PC103

DCR-PC107

Lenke til kommentar
ja, jeg skal nå kjøpe meg dv-cam, så det passet ypperlig at denne tråden kom opp! Ut ifra det jeg har fått med meg til nå, så er vel konklusjonen at Nomatica har gode priser og dårlig service. Men merk at prisene som oppgis på siden er uten moms, case you didn't know. Ta prisen og gang men 1,24 så får du den egentlige prisen. Og mens jeg allerede er i slaget kan jeg jo spørre dere som kan dette: Hvilket kamera skal jeg kjøpe? Valget faller mellom disse (jeg er Sony-fan):

DCR-HC16

DCR-HC40

DCR-PC103

DCR-PC107

Tror jeg skal holde meg langt unna dem i allefall etter å ha lest dette...

Takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt printer hos Nomatica. Bestillte en Canon i865 med fotopapir og USB kabel. Skulle være en leveringstid på ca. 5 dager med posten.

Etter en uke hadde ingenting dukket opp. Sjekket på nettsiden og der var forsendelsen stoppet pga. at de ikke hadde flere USB kabler igjen. PÅ nettsiden sto det forventet annkomsttid lager ca. 4-5 dager. Etter 4-5 dager var ny dato satt og slik fortsatte det.

Sendte mail til Nomatica og spurte om dette? Fikk svar på fransk :thumbdown: Jeg skrev tilbake på engelsk og fikk bare svada-svar :thumbdown: . Sendte så mail til "norske" Nomatica som sa at USB kabelen kunne kanselleres så ville alt bli sendt. Det gjorde jeg, og etter ca. 14 dager etter det kom varene frem til tollen som igjen brukte noen dager før jeg fikk varene.

Så kort sagt. Det tar tid! er vanskelig å få gjennom endringer samt at all bruksanvisning er på fransk :thumbdown: Har ikke noe imot franskmenn men jeg kan ikke fransk og forventer at når man kjøper varer som har norsk nettside at man kan skjønne det som står i instruksjonsmanualene.

I ettertid har jeg kikka litt på Nomatica's sine priser. Noe er veldig billig men alt i alt blir det som her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...