FuglFøniks Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hey, Skal oppgradere min og bruke det gamle på min andre PC (pluss nytt kabinett og hovedkort). Den andre PC'en er en 2/3 år gammel HP PC (kostet 20k ny :S) Specs på denne var før: Retard HK AMD 1800+ "Palomino" GeForce 2 MX 400 64MB 256MB PC2100 DDR RAM 80GB Maxtor 7.2k RPM HDD og en vifte + cpu vifte (ubetydelig). Hvor stor PSU'en er på denne vet jeg ikke, har ikke prosessor til den, da den er solgt, så får ikke sjekket. Men ihvertfall så var den beregnet på dette systemet. Og såvidt jeg vet er det ikke typisk HP/Elkjøp å legge med for gode ting, ting pleier å holde akkurat liksom.. Jeg hadde tenkt å kjøpe Abit NF7-S V2.0 og et Raidmax Storm (ikke mobb for ferdigmod, kabinettet er BILLIG) Samt min gamle CPU, xp 2500+ (Barton). Mens jeg skrev dette nå så ble jeg egentlig ganske sikker selv på at jeg vil trenge en ny, det følger jo med 5 vifter på det raidmax kabinetttet Men hva tror dere? Da får jeg bruke 1100,- på en 550W MIST til meg selv da, og bruke 350W F/S på den gamle... pain. EDIT: Beklager om dette var feilpost, var litt usikker, Endret 26. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 kjøp en av de psu som ok.no har testet i denne uka Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er det denne sida du sikter til? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det denne sida du sikter til? *hente hagla å komme hjem til hba* *Reiser fra hba,s hus me ny farge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå