majestetix68 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei. Jeg har innstalert MSN Messenger 6.2 men opplever at forgjengeren, Windows Messenger 4.7 fortsatt kjører i bakgrunnen. Jeg har prøvd å spore det opp, men finner ikke ut hvordan jeg får det avinnstalert/sperret på dataen. Dette er til stor irritasjon da det viser meg som tilstede, selv om jeg ikke er det. Finnes det en måte jeg kan fjerne Windows Messenger 4.7 fra datamaskinen? Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei. Jeg har innstalert MSN Messenger 6.2 men opplever at forgjengeren, Windows Messenger 4.7 fortsatt kjører i bakgrunnen. Jeg har prøvd å spore det opp, men finner ikke ut hvordan jeg får det avinnstalert/sperret på dataen. Dette er til stor irritasjon da det viser meg som tilstede, selv om jeg ikke er det.Finnes det en måte jeg kan fjerne Windows Messenger 4.7 fra datamaskinen? Jeg lider av det samme problemet, det hender at det kommer opp "du har blitt logget av MSN fordi du har logget på ett annet sted" da er det den gamle msn som har logget seg på...jeg finner ikke ut hvordan jeg får fjernet denne...MEGET irriterende! Lenke til kommentar
majestetix68 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Hei. Jeg har innstalert MSN Messenger 6.2 men opplever at forgjengeren, Windows Messenger 4.7 fortsatt kjører i bakgrunnen. Jeg har prøvd å spore det opp, men finner ikke ut hvordan jeg får det avinnstalert/sperret på dataen. Dette er til stor irritasjon da det viser meg som tilstede, selv om jeg ikke er det.Finnes det en måte jeg kan fjerne Windows Messenger 4.7 fra datamaskinen? Jeg lider av det samme problemet, det hender at det kommer opp "du har blitt logget av MSN fordi du har logget på ett annet sted" da er det den gamle msn som har logget seg på...jeg finner ikke ut hvordan jeg får fjernet denne...MEGET irriterende! Meget irriterende er bare forbokstaven... Irritasjonen bygger seg til de grader opp at jeg får lyst til å stappe datamaskina med MSN´en langt opp der sola aldri skinner på de som har laget programmet Det jeg ikke kan fatte å begripe er at de som har laget MSN´greierne ikke klarer det de fleste andre software-produsenter klarer, nemmlig å lage en oppgradering som skriver over det gammle programmet... Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Skriv dette i kjør "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" > enter , da blir du kvitt msn 4.7. Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Skriv dette i kjør "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" > enter , da blir du kvitt msn 4.7. Takk det funka Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Takk det funka Bare hyggelig. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har siste versjon av MSN... Men hver gang jeg logger på får jeg beskjed om det finnes en nyere versjon... Det er også irriterende... Ahhhhggg...... msn Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har siste versjon av MSN...Men hver gang jeg logger på får jeg beskjed om det finnes en nyere versjon... Det er også irriterende... Ahhhhggg...... msn Det er jo bare aa leste ned den siste versjonen, neida jeg bare spoker litt. Den ENESTE grunnen til at jeg bruker MSN er at de fleste jeg gaar i klasse med bruker MSN. Selv bruker jeg ICQ, jeg syntes den er mye bedre. Spessielt med tanke paa at hvis man skal skrive en beskjed til en person som er offline saa er det bare aa skrive den som en vanlig beskjed, mens MSN skal begynne aa tulle med email, men men. Frankie Singapore Lenke til kommentar
majestetix68 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Skriv dette i kjør "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" > enter , da blir du kvitt msn 4.7. Prøvde det men fikk bare en feilmelding. Feil! Finner ikke INF-filen... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 http://www.theeldergeek.com/messenger_removal.htm og http://www.google.com/search?q=windows+mes...=utf-8&oe=utf-8 kan vel være relevante linker? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Prøvde det men fikk bare en feilmelding. Feil! Finner ikke INF-filen... Det kan hende det ikke funket fordi du skrev det med quotes. (Det gjorde jeg, og fikk ikke fjernet det da) Forsøk RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove som fungerte hos meg. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Får ikke sjekket url, siden jeg sitter på et noe begrenset nett, men om jeg ikke tar feil er det et nettsted som heter tweakxp og her finner du litt av hvert som hjelper deg å fjerne msn for godt. Lenke til kommentar
majestetix68 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 [quote name='Grim Aramis' date='26/06/2004 : 07:14'] Det kan hende det ikke funket fordi du skrev det med quotes. (Det gjorde jeg, og fikk ikke fjernet det da) Forsøk [code]RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove[/code] som fungerte hos meg. [/quote] Ahh, TUSEN HJERTELIGST... Nå fikk jeg endelig avinnstalert det "#¤&%&&¤%&%¤!¤! Windows Messenger 4.7 Nå blir det jo artig å slå på datamaskinen om morgenen igjen... Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) med SP1 er det bare å gå til add/remove Programs. Deretter velge add/Remove windows components. Så ligger windows messenger der klar til å bli fjernet.. Endret 28. juni 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 med SP1 er det bare å gå til add/remove Programs.Deretter velge add/Remove windows components. Så ligger windows messenger der klar til å bli fjernet.. Hvis jeg prøver å slette Windows messenger, så får jeg bare beskjed om å sette inn Windows XP CD-en. Men den har ikke jeg... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 med SP1 er det bare å gå til add/remove Programs.Deretter velge add/Remove windows components. Så ligger windows messenger der klar til å bli fjernet.. Hvis jeg prøver å slette Windows messenger, så får jeg bare beskjed om å sette inn Windows XP CD-en. Men den har ikke jeg... Hva skal jeg gjøre? det står 3 poster ovenfor her hva du skal gjøre. Bare åpne Run menyen å skriv inn det som Grim Aramis sier. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 med SP1 er det bare å gå til add/remove Programs.Deretter velge add/Remove windows components. Så ligger windows messenger der klar til å bli fjernet.. Hvis jeg prøver å slette Windows messenger, så får jeg bare beskjed om å sette inn Windows XP CD-en. Men den har ikke jeg... Hva skal jeg gjøre? det står 3 poster ovenfor her hva du skal gjøre. Bare åpne Run menyen å skriv inn det som Grim Aramis sier. Ok. men funker det på alle MSN versjonene? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vet problemet er blitt løst, men slenger på denne linken for det http://www.win-xp.no/article637.html ...mange fine windowstips her... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Endelig fikk jeg fjerna plagsomme windows messenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå