Gå til innhold

Packard Bell boot screen

Anbefalte innlegg

Har en Packard Bell Bærbar pc med win XP home. Når jeg starter opp maskinen booter den som den skal, men rett før den går inn i windows så kommer det en "bootreklame" av packard Bell. Dette er noe som irriterer meg fordi jeg IKKE har behov å bli påminnet om hva slags pc jeg bruker + at det fører til at pcen bruker par sekunder ekstra å boote ( ja jeg vet det er en bagatell).

Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne screenen fra bootsequencen ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en Fujistsu Siemens selv og jeg får fikk en bootscreen der det stod noe om Fujistsu Siemens. det var helt til jeg flasha biosen min for ca. 1 år siden. da kom det en MSI bootscreen istede :D dette var jo litt bedre. husker ikke helt hvordan man kom seg inni bios på packard bell pc`ene, siden at jeg ikke har packard bell selv. men jeg går utifra at det står noe om bootscreen i et av de første valgene i biosen din. selv har jeg valg mellom LOGO og Silent tror jeg det var. det du også kan gjøre, men dette blir bare når du booter når du gjør det, ikke langvarig. er å trykke TAB når du starter pc`en. da skal den bytte bootscreen.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...