Prelude Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 har fått låne meg en prosjektor, og trenger noe jeg kan bruke som lerret. har akkurat nå ett hvitt laken hengende på veggen, men jeg er på jakt etter noe som er bedre egnet enn ett ruglete laken.. vil en hvit rullegardin være egnet som lerret? er ikke akkurat noe særlig begeistret for å fleske til med flere tusen for ett skikkelig lerret da prosjektøren må tilbake om en måneds tid eller to, men hvis en rullegardin kan fungere tilfredsstillende så kan jeg legge ut noen hundrelapper for en rullegardin.. en rullegardin er nå en rullegardin og etter jeg leverer tilbake prosjektøren så kan jeg jo henge den opp over vinduet mitt Lenke til kommentar
striky Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 IKEA har en rullegardin som er veldig populær i hjemmekinomiljøet. Den er litt grå i fargen, noe som virker positivt på sortnivå. Har fått kallenavnet "IKEA Greyline", men det riktige navnet husker jeg ikke. Ellers så vil en nesten hvilken som helst rullegardin fungere bedre enn et skrukkete laken. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 takker for svar. etter litt søking så fant jeg ut at den rullegardinen som blir kalt 'ikea greyline' er en rullegardin som heter Tupplur. denne rullegardinen har en størrelse på 200x195 cm og finnes i beige, hvit, lys blå og mørk blå, etter det jeg har fått med meg av div forum så er det den beige varianten som blir mest brukt.. problemet mitt ligger nå i å skaffe meg en sånn rullegardin, IKEA sender nemlig ikke ut denne rullegardinen på bestilling, kun butikksalg ved personlig oppmøte, og nærmeste IKEA butikk for meg er ca 50 mil unna. Striky, bor du tilfeldigvis i nærheten av en IKEA butikk og kan plukke opp en beige Tupplur rullegardin (200x195) for meg og sende den til meg? viss ikke, er her noen andre på forumet som kunne tenkt seg å hjelpe til litt og skaffe meg en sånn rullegardin? Jeg skal selfølgelig betale for alle utlegg og frakt, i tillegg får den som hjelper meg en hundrings som takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Laken funker greit nok hvis du får litt vekt nede på det og får strekt det skikkelig ut. Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har hørt "rykter"om at Jysk fører denne rullegardinen også. Har du en Jysk-sjappe i nærheten så ville jeg ha sjekket der. Lenke til kommentar
striky Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Dessverre, men jeg bor ca 3 timer unna nærmeste IKEA. Men det er sikkert mange her på forumet som kan hjelpe deg, IKEA har jo butikker flere steder i landet. (Oslo, Trondheim, Bergen.....) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 humm... okey.. det var verdt ett forsøk nå har jeg faktisk to Jysk butikker i nærheten, så jeg tar meg en tur innom dem i morgen og sjekker hva de har å tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå