Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg har ett lite problem.. for når jeg setter en tekst i <p> så føkker footern seg..! Litt vanskelig og forklare (eller bare jeg som ikke er noe flink til og forklare) så gir dere en link jeg;) TATT VEKK LINK FOR DERE TAR LINJA MI OG JEG HAR FÅTT SVAR PÅ DET JEG LURTE PÅ og hva syntes dere btw. om designet? Og en liten ting til jeg lurer på (greit og ta alt i en topic:P) Er siden vert 500kr? For lager siden for en på jobben! Skal ha ett fult login system der man kan poste alt fra nyheter til og konfigurere på innholdet på sidenen! legger til linker fjerne ting fra gjesboken.. ja rett og slett "lage" siden:P så må snart sette meg ned og begynne med og skrive: "<?php ..." og jeg skal ha login "tingen" på høyre delen av header så det ikke bli så veldig tomt der! Dette ble kanskje litt mye men håper det er noe snille mennesker her som har lyst til og både klage og hjelpe meg Mvh. Thomas ps. har drivi med webdesign i 2 uker eller noe:P EDIT: Ikke sikkert dere ser den <p> feilen hele tia for sitter og mekker på sia og prøver og fixe det EDTI2: margin: 0; fiksa <p> problemet mitt.. Så kanskje noe som vil svare på mine andre spørsål? nå maser jeg mye men:P Endret 26. juni 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
magh Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 500 kroner for det designet er ingen god handel. "Gratis" er en bedre pris. - Unødvendig copyright-notis - Manglende padding der teksten plasseres - Utrolig uengasjerende og generelt kjedelig design. p { text-align: left; margin: 0; } pading: 0 2px 1px 3px; } Kan dette ha noe med p-problemet å gjøre? (Sluttbraketten etter margin-defineringen). Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Headeren var interresant. Den fanget min øyeblikkelige oppmerksomhet, men kan bli litt kjedelig, peis på med noe tøft i høyre boks. Ikke login-felt. Prøv å sprit opp menyen "i takt" med headeren, og det samme med tekstboksen. Ha gjerne menyen loddrett ved siden av tekstboksen. - Fjern det hvite feltet der det står "home", det skjærte med resten. - Sort skrift var litt brutal, og fonten passa ikke inn. Prøv Trebuchet MS. - Sær mouseover, prøv noe mer originalt. Igjen, noe som er i samme stil som headeren. - Kantete grafikk - Kjedelige farger, prøv noe mer originalt enn blått og grått. Hva med rødt? Alt i alt en kjedelig side, _foreløpig_. Håper du gjør noen av forandringene jeg har foreslått, jeg tror det forbedrer seg vesentlig da. Og nei, den der er ikke verdt 500 kroner. Endret 26. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Takker for tilbakemelding.. får vel nesten prøve og gjøre noeforbedringer da! Og når det gjelder blått og grått så var det det han jeg lager siden for ville ha..! Han sa ca nøyaktig:"Bare lag en enkelt og grei side. Helst grå blå aktig" og angående Trebuche MS fonten! Det var en som sa til meg att den ikke var standar i windows (Jeg bruker bare linux og kan ikke huske sisst gang jeg prøvde windwos) Og det angående Menyen loddret med tekstboksen tror jeg att jeg går for Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) og angående Trebuche MS fonten! Det var en som sa til meg att den ikke var standar i windows (Jeg bruker bare linux og kan ikke huske sisst gang jeg prøvde windwos) Så vidt jeg vet følger Trebuchet MS med kun i Windows XP. Endret 26. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Så vidt jeg vet følger Trebuchet MS med kun i Windows XP. Det er derfor man definerer flere skrifttyper: body { font-family:"Trebuchet MS", Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif; } Den siste forteller nettleseren at dersom ingen av de foregående fontene er installert, skal den velge en annen sans-seriffont. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå