Jaboura Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei. Jeg har en pc på 600mhz, 320mb ram, geforce 2 og 15gb hdd. Jeg trenger forslag til et program som kan skrive og printe ut regninger med. For tiden er win2000 innstallert, men jeg har tenkt å å gå over til linux. I tillegg trenger jeg forslag til linux distro, pcen skal i tillegg brukes til å skrive dokumenter, betale regninger (nettbank), trenger støtte for lesing av pdf filer. helst noe som er brukervenlig siden pcen skal brukes av faren min som ikke har så mye greie på pc og sånt. Hadde tenkt å teste Fedora, lurt? Jeg håper at jeg har greid å forklare hva jeg er ute etter, hvis ikke, si fra. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Legg inn fedora og epiphany nettleser, det bruker jeg på min windowsomane pappa (og på meg selv - den er både rask og enkel - for alle) Regninger: Aner ikke. Se på Linuxsoft.cz/en og distrowatch Endret 26. juni 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har testet Fedora Core 2 og det var bare masse surr. (problemer med nettverksdrivere og innstalasjon av java) Prøvde Suse 9.1 og det fungerer veldig bra. Suse kan lastes ned gratis fra en av mirrorene fra denne websiden: http://www.suse.com/us/private/download/ftp/int_mirrors.html Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 masse surr? Java: se FC2 guiden. Har aldri hatt problemer med nettverksdrivere og jeg administrerer en rekke fc2-bokser Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Anbefaler SuSE 9.1 på det varmeste. Utrolig enkel installasjon og detekterer 90% av all hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå