Gå til innhold

CS.....eller CS:S?

Anbefalte innlegg

[iC' date=27/06/2004 : 19:10] Men, CS:S er jo en mod til HL2?!

Det er det ingen som vet ennå.

Det kan hende at Valve kommer til å selge CS: Source og Half-Life 2 hver for seg. Og da må dere faktisk betale for begge deler.

Sendte mail til Valve og spurte, men de hadde ennå ikke bestemt seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil tippe at cs kommer til å dø gradvis ut nå om ikke cs source byr på noe helt nytt, utenom grafikk,våpen og baner, så lenge gameplayet forblir omtrent det samme!

Mulig det, men har jo holdt ut ganske lenge så..

CS: Source kommer nok til å bli et veldig dyrt spill for mangen. Kan tenke meg mange sparepengere ryker, for at folk skal skaffe seg bra nok maskin til å kjøre CS: Source glatt.

Lenke til kommentar
Mulig det, men har jo holdt ut ganske lenge så..

CS: Source kommer nok til å bli et veldig dyrt spill for mangen. Kan tenke meg mange sparepengere ryker, for at folk skal skaffe seg bra nok maskin til å kjøre CS: Source glatt.

Ja, og derfor (se første innlegg av meg) mener jeg at CS: S ikke får samme suksess som storebroren!

Lenke til kommentar
[iC,26/06/2004 : 02:20]Ja, folkens! Nå er det ikke lenge igjen til HL2 kommer ut! (i allefall sier Gabe det! :hmm: )

Og når HL2 kommer ut, følger sikkert CS2 hakk i hel!

Men spørsmålet er bare: Vil virkelig CS2 bli slik en suksess som storebroren???

Ja, folkens...hva tror dere?

Personlig tror jeg ikke CS2 får den suksessen som CS har/hadde!!!

Bla. fordi: Source motoren kommer til å kreve mye mer enn mange gamle PC`er tåler, og da vil ikke gameplay'et gå så glatt som på en`ern!

I tillegg har jeg bare en magefølelse om at det ikke kommer til å få slik en suksess! :p

Kanskje det vil bli spilt mer senere, når flere har de specs`ene som skal til...(?)

tenk nå på når half-life kom ut. tipper ikke at det hadde så lave maskinkrav til den generasjons datamaskiner

Lenke til kommentar

Half Life 1 hadde ikke store maskinkrav da det kom. Min maskin klarte det, Den hadde da 133 mhz, 64 mb, 2mb S3 virge. Hl gikk helt flytende. Hl 1 engine var ikke heller så krevende. Sies at det er en oppgradert hybrid mellom Quake 1 og 2.

Mitt 101 innlegg :w00t::w00t:

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
Det er det ingen som vet ennå.

Det kan hende at Valve kommer til å selge CS: Source og Half-Life 2 hver for seg. Og da må dere faktisk betale for begge deler.

Sendte mail til Valve og spurte, men de hadde ennå ikke bestemt seg.

CS:S kommer med HL2 pakken.

Vent 2sek så skal jeg finde kilden ;)

hl2fallout

Endret av notarget
Lenke til kommentar
altså de som ikke har 100fps i cs nå for tia er fattig, pga. kort til 400kr kan få 100fps

så tipper de fleste har 100 fps untatt de som har noe "fucka"..

Det er det latterligste jeg har lest i dag.

Er du fattig? Ser du har Ti4800 som ikke støtter DX-9 engang. Lykke til med HL2 og CS:Source.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...