Gå til innhold

CS.....eller CS:S?

Anbefalte innlegg

Ja, folkens! Nå er det ikke lenge igjen til HL2 kommer ut! (i allefall sier Gabe det! :hmm: )

Og når HL2 kommer ut, følger sikkert CS2 hakk i hel!

Men spørsmålet er bare: Vil virkelig CS2 bli slik en suksess som storebroren???

Ja, folkens...hva tror dere?

Personlig tror jeg ikke CS2 får den suksessen som CS har/hadde!!!

Bla. fordi: Source motoren kommer til å kreve mye mer enn mange gamle PC`er tåler, og da vil ikke gameplay'et gå så glatt som på en`ern!

I tillegg har jeg bare en magefølelse om at det ikke kommer til å få slik en suksess! :p

Kanskje det vil bli spilt mer senere, når flere har de specs`ene som skal til...(?)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS source vil jo bety upgrade...dersom man skal kunne kjøre cs source glatt må man ha en kraftig pc noe man ikke trenger når man spiller cs, der det ensten heller motsatt vei. Men selvfølgelig så vil jo det igjenn bety at dersom ingen klarer å kjøre cs source på full grafikk med konstant 100 fps, så vil det bli "rettferdig" alikevel.

EDIT: Jeg derimot gleder meg som en hest! er ikke avhenging av fps`n får å ha det gøy, men for seriøse gamers vil jo det bli mere ett must

Endret av Xpence
Lenke til kommentar
Jeg tror i alle fall det betyr slutten for 1.5, som det har blitt mye mindre servere med det siste halvåret. Trist for oss som liker 1.5 :(

:wee:

CS source blir så konge. Det er ikke sikkert at det blir en like stor suksess men det vil være mange nok som spiller det til å fylle opp servere.

Lenke til kommentar
altså de som ikke har 100fps i cs nå for tia er fattig, pga. kort til 400kr kan få 100fps

så tipper de fleste har 100 fps untatt de som har noe "fucka"..

Dei som har problemer med låg FPS er ofte folk med nye kort (9800, 5900 etc)

Lenke til kommentar
altså de som ikke har 100fps i cs nå for tia er fattig, pga. kort til 400kr kan få 100fps

så tipper de fleste har 100 fps untatt de som har noe "fucka"..

Dei som har problemer med låg FPS er ofte folk med nye kort (9800, 5900 etc)

ja, nettopp, derfor er det ikke så uretferdig etterhvert.. you see?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...