Cucum(r) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Heisann. Tenkte jeg skulle teste ut Shaun Inman's IFR, en måte å erstatte tekst med Anti-Aliased flash-tekst. Dette gjøres da via et javascript som ligger her Men på siden min bruker jeg mod_rewrite til å skrive om url'ene, så scriptet må ha en absolutt plassering, men det ser ikke ut som om det funker? Denne linja funker på forsida, men ikke når jeg går inn på en nyhet: SI_replaceElement('div#content>h2','/swf/wacfr.swf','h1wrap',75,''); Med andre ord, linja må se sånn ut: SI_replaceElement('div#content>h2','http://misinterpreted.net/swf/wacfr.swf','h1wrap',75,''); Men da funker det ikke i det hele tatt Noen som ser en god løsning? Endret 26. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvis du bruker mod_rewrite til å kun legge til som en undermappe kan det vel gå med å legge til ../ foran filnavnet? Det vil hente filen en mappe lengre oppe i hierarkiet. Ergo vil det flytte filpekeren tilbake til www.misinterpreted.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå