Gå til innhold

CPU vifte til AMD Athlon 2500+

Loeb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bør kanskje heller gå for Thermaltake Extreme Volcano 12

sykt at pris forskjellen er så stor

405,- på komplett.no

239,- på databutikken.com

også rart at Volcano 12 er billigere enn Volcano 11 på databutikken.com

skulle tro at den nyeste modellen som forhåpentligvis er bedre koster mer

Edit: fant ut at frakt og Postoppkrav blei på 167,- syns jeg blei dyrt, har aldri handlet fra databutikken.com før, det må da finnes lettere og billigere måter å handle på, eller?

Endret av Loeb
Lenke til kommentar

Ja, rart at den er så blllig på databutikken, egentlig. Dyrere alle andre steder. Microplex 295,- Eneste ulempen jeg kan se ved denne vifta er vekten (og at flaten mot CPU er litt grov, planslipte min) . De fleste HK produsenter oppgir ikke anbefalt CPU viftevekt på mer enn 400 - 500 G. Masse kobber (706 G tilsammen stor heatsink) gir ekstrem ytelse men også denne ulempen. Kan være en fordel å frakte kabinettet liggende. (i bil etc.) Hatt den selv, strålende fornøyd..

Lenke til kommentar

selvom Thermaltake Volcano 11 er en litt eldre vifte enn storebroren så er den en bra vifte, skal ikke drive med overklokking så jeg trenger ikke det beste heller, men er fortsatt litt skeptisk med tanke på støyen, hvis jeg ikke overklokker vil vell ikke støyen bli stor?

Lenke til kommentar

Personlig anbefaler jeg GlacialTech Silent Breeze III. Den ligger på 20dB og kjøler min XP2500+@3000+ helt fint. 38grader idle og 50grader etter en time med 70-100% load. :)

Tenk på hvilke temperaturer det blir på din uklokkede? :) Utrolig bra i forhold til støynivå.

Får den på PS-data.

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...