harald_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tok dette bildet her litt tidligere i kveld. Jeg syns det ble ganske bra, men jeg er ingen erfaren fotograf, og grunnen til at jeg poster her er at jeg vil ha litt innspill fra dere hva jeg kunne gjort bedre og evt. om det var noe jeg gjorde bra http://home.no.net/harald2k/bilder/utover.jpg Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Likte bildet forsåvidt. Bortsett fra at det ikke er noe særlig "i" bildet. ingen båter, hus osv... Var litt lite "tinger" med, men ellers et fint bilde:) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Likte bildet forsåvidt. Bortsett fra at det ikke er noe særlig "i" bildet. ingen båter, hus osv... Var litt lite "tinger" med, men ellers et fint bilde:) hum, det er en båt der da på utover mot horisonten Endret 26. juni 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bra bilde. Kunne trengt litt mer kontrast og litt mer mettede farger. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Likte ikke de bøyene. De var liksom litt i veien... Hadde heller ikke gjort noe om det var heeelt stille vann. Men det er jo ikke noe du kan bestille Flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå