h3ftig Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har en DVD spiller som ikke detecter Dvd filmer. Jeg har sjekka koblingene og allt er som det skal. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hvordan dvd er det? sjekka hjemmesidene til produsenten? henta ned ny firmware hvis det er tilgjengelig? Lenke til kommentar
h3ftig Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Det er Pioneer DVD-106. Ja jeg har sjekka hjemmesida til produsenten, fant ikke en ny firmware der. Lenke til kommentar
kenhus Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har en DVD spiller som ikke detecter Dvd filmer. Jeg har sjekka koblingene og allt er som det skal. Noen som vet hva som kan være galt? har du prøvd forskjellige filmer, og filmer med forskjellige soner? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hmmmm... mener å hugse at siste firmware version var 1.22 til den har samme typen selv Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har en DVD spiller som ikke detecter Dvd filmer. Jeg har sjekka koblingene og allt er som det skal. Noen som vet hva som kan være galt? Har du instalert et DVD programm , feks Power DVD ? Kanskje et dumt spørsmål men har opplevd at kompiser spør om hvorfor det ikke virker og da har de ikke hatt et program som leser DVD . Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 såvidt jeg vet så har ikke Windows Media Player dvd-kodeken som gjør at du kan se dvd-filmer, jeg hadde bare windows mp til å vise dvd, men da fikk jeg bare meldingen om at det fantes ingen dvd-kodeker, så innstalerte jeg WinDvd, og da funka alt helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå