CSSSK Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hvor pleier systemtemp sensoren å være plassert?? Sitter de i northbridge chip'en eller et annet sted på kortet? Jeg synes det var litt merkelig at systemp steg fra 32 til 45 grader max load etter at jeg skifta hovedkort fra KT7A til KT3 Ultra ARU, bare... Men systemet er jo stabilt, så det er ikke noe problem, bare lurer... Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har også MSI KT3 Ultra. Min systemtemp økte fra 25 grader til 38 grader i følge sensoren på hovedkortet. Jeg tror at sensoren på KT3 ikke er til å stole på. I perioder er systemtempen høyere enn CPU-tempen. CPU temp 38 Systemtemp 39-40 Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har et 845 Ultra kort (P4 478) og det er akkurat det samme der - systemtemperatur på ca 37 grader. Det er vel en ca 12-15 grader mer enn det er. Skulle gjerne fått vite hvor sensoren sitter - varmt er det ihvertfall der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå