Kilko Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvor mye tror dere jeg kan få for Final Fantasy 9 IKKE-PLATINUM, seglet? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 seglet? Mener du coveret? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 300 - 350 kroner kanskje? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Seglet betyr at forseglingen fortsatt er intakt. Altså at det er garantert ubrukt. Jeg antar at du vil få rundt 200,-? Er kanskje interessert i å kjøpe det selv, da broren min greide å ripe opp en av CD-ene mine fullstendig i fylla :/ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Seglet betyr at forseglingen fortsatt er intakt. Altså at det er garantert ubrukt. Jeg antar at du vil få rundt 200,-? Er kanskje interessert i å kjøpe det selv, da broren min greide å ripe opp en av CD-ene mine fullstendig i fylla :/ Tror faktisk at jeg hadde drept han på en mer eller mindre grotesk måte.. *Låse inn alle FF eksemplarer* Ville satset på 250-300kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå