Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Vet ikke om dette er helt riktig postet, men anyways. Hva med å legge til en Bredbåndsdel i "prisguide"? Slik at man ser hva som lønner seg osv? Hadde hjulpet mange tror jeg. ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 26. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hmm, dette må være den 5. gangen jeg ser dette forslaget siden jeg begynte her på forumet. Alle fem gangene har det blitt ignorert. Er så absolutt enig med deg, dette hadde vært heftig Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Beklager at jeg ikke søkte før jeg postet, hehe. Skal vel ikke være så altfor vanskelig å få til, skal det? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Mhm.. hadde vært veldig kjekt med bredbåndsleverandører i prisguiden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hmm, dette må være den 5. gangen jeg ser dette forslaget siden jeg begynte her på forumet. Alle fem gangene har det blitt ignorert. Er så absolutt enig med deg, dette hadde vært heftig Blib da *flyttes til rett kategori* Endret 5. juli 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå