Tim Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei Jeg syntes flyspill er rimelig heftig! Men jeg klarer ikke noen av de heftigste flyspillene som kommer i dag, måten å styre på er jo som i ekte! Det er alt for mye å holde øye med!! Jeg vil ha action, watte opp noe gøns og knuse fly!! Finnes det ingen spill på markedet med grei grafikk, litt heftige effekter men samtidig rimelig enkel forståelse? Husker jeg og et par kamerater spilte et par fete sånne spill for et par år siden, men jeg har mistet alle sammen De kostet sikkert 100kr, men hadde MANGE FETE timer med seg til meg og kjente;) Noen forslag? Tim Lenke til kommentar
Tim Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 FOrresten så testa jeg nettop Lock on: Modern air combat, det var alt for vanskelig! Det må man gjøre ALT da! Det spillet som det nettop kom screenshots fra her på gamer.no som heter Ace Combat, ser drit fett ut! Sinnsyk grafikk hvertfall Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Få deg IL2sturmovik Forgotten Battles +Ace expansion. Så skrur du av difficultiene slik at det blir extremt enkelt. Men dette er WW2, vet ikke om du liker modern sims bedre Lenke til kommentar
Tim Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har testa IL2 sturmovik før, bytta ikke om på noe difficulities da tror jeg. Men slik jeg husker det så var det DRIT stress, men det som plaget meg mest var at det tok så sinnsykt lang tid å svinge osv... Er dette noe som blir bedre når man får opp farten litt osv? Er dette noe fett i LAN? Årner IL2 sturmovik med resten av det greiene du sa i morgen... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Rimelig enkelt når du stiller inn på diff. Feks god mode, inf. ammo, inf. fuel. Hvis du synes det går tregt å svinge så ta av "Stalls and spins" og "Wind and turbulens" EDIT: Ja, det er faktisk ganske morsomt i dogfight LAN. Endret 26. juni 2004 av co2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Lock on er absolutt verdt å sette seg inn i. Men siden du ikke ville ha et vanskelig spill, så kan jeg anbefale F22- Ligthing III, et ganske arkadeaktig flyspill Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Ikke direkte detmest avansterte flyspillet jeg har prøvd, men synes det er utrolig gøy. Red Ace Squadron Endret 26. juni 2004 av Arcus Lenke til kommentar
Tim Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Lock on er absolutt verdt å sette seg inn i.Men siden du ikke ville ha et vanskelig spill, så kan jeg anbefale F22- Ligthing III, et ganske arkadeaktig flyspill For å være erlig så er det ikke det at det ikke skal være så vanskelig, men de nye spillene virker jo helt umulig! Man må fanden meg holde følge med på instrumentpanelet!! Er det noe i det hele tatt man slipper å gjøre i forrhold til å fly et ekte jagerfly? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Crimson Skies. Eneste jeg kommer på nå som ikke er nevnt, og som ikke er noe spesielt vanskelig. Kom forresten på Flight Simulator spillene Men de tror jeg du skal holde deg unna. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Crimson Skies er jo virkelig bra (og dette er en flight sim realism-nazi som snakker ), morsom action, meget bra voice acting og tror det er rimelig bra LAN spilling også. Ellers kan jeg bare slenge meg på IL-2 anbefalingen, med alle difficulties av klarer lillebroren min (8) seg rimelig bra i luften, men det er fremdeles ingen UFO du flyr. Er også forholdsvis populært online (i flight sim skala selvsagt) gjennom Hyperlobby som er en slags portal / lobby for endel forskjellige spill. http://hyperfighter.jinak.cz/ Ikke regn med at det er noen servere med alle difficulties av, tvert imot. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Secret weapons over normandy - arkade fly sim. enkelt og greit men veldig underholdende Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Airfix Dogfighter är renodlad action och simpel flygning. Ingen supergrafik och några små buggar, men billigt om du hittar det. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå