doomedbroke Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hei kødda med diskene og har klart å reformatere systemdisken min med alle familiebildene mine, er disse tapt for alltid? Har plukket ut disken og satt inn større det var da jeg gjorde det store. Kjerringa mi har lyst å ta livet av meg... Endret 25. juni 2004 av doomedbroke Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ikke nødvendigvis.. Det finnes masse program du kan bruke for å forsøke å få de tilbake. f.eks. getdataback Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Skulle hatt en tråd som het "alle som formaterer bruk getdata back", Har vært en del spørsmål om dette i det siste. Er ett bra program som har redda meg når disken har kræsja. Endret 25. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det er bare navnet på filene som er slettet ikke filene... finnes masse gratis prog , som det skrives over,er det mange slike tråder. det er nesten 100%sikkert at du finner filene igjen Lenke til kommentar
pett Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) *IKKE* bruk disken før du har skaffet et program som kan få filene tilbake (f.eks getdataback)... Da blir de overskrevet. Bare ha den liggende så er de trygge i mellomtiden... admin: hva med å finne en bra tråd om dette og gjøre den sticky? Endret 25. juni 2004 av pett Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Takk for alt, skal se hva jeg får til. Håper jeg ikke ødelegger mer... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Men jeg tror ikke du får tilbake navnene på filene, det gjorde ikke jeg i hvertfall. Så jeg måtte skrive navn inn på en og en fil. Samtidig som 80% av bildene var ødelagt Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bruker du 'Exifer' kan du lese ut info fra bildene, slik som dato og tid og rename bildene til f.eks "dato-klokke.jpg" Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det kommer litt an på hvordan du formaterte disken din. Hvis du valgte hurtigformatering, har kun partisjonstabellen blitt slettet, og filene ligger der enda. Men om du formaterte på den ekstremt trege metoden, kan du nok vinke farvel til bildene dine. For da skrives nuller over hele disken. Jeg tviler på at GetDataBack klarer den biffen, men jeg har ikke hatt behov for å teste programmet, så jeg skal ikke si det for sikkert. Hvis du har for mange penger, kan du alltids levere disken til Ibas... Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ooops, tror jeg tregformaterte, har nok et prob. Skal prøve getdataback i morgen så får vi se. Takk igjen alle sammen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det er forskjell på tregformaterng og lavformatering! "tregformatering" (les: formatering, IKKE hurtigformatering) tar lang tid, mens LAVformatering tar _VELDIG_ lang tid. Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Valgte ikke hurtigform. , brukte XP og det tok minst 20 min, disken var bare 20G. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hmm.jeg prøvde dette på min harddisk i mai. da fant jeg bilder som jeg hadde på harddisken før jul. hadde formatert (ikke hurtig) 2 ganger siden den gang. det finnes håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå