ghettotrygve Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har nå prøvd å få til GPRS-Internett med min Nokia 6230 med Chess King-abonnement, og min Fujitsu Amilo bærbarem PC med bluetooth-usb.. uten særlig mye hell. Er det noe geniale sjeler der ute som kan lage en steg-for-steg anvisning for meg (og andre)? Takk! - ghettotrygve Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 sjekk om du har åpnet for det på pcen da.. er nok sannsynligvis der problemet ligger! Lenke til kommentar
ghettotrygve Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 "Åpnet for det"? Har installert modem og slike ting.. men det kommer opp en oppringnings-dialog-boks.. der du skal skrive inn passord og nummer.. Hva skriver man her? Og om jeg prøver, ser det ikke ut til at telefonen kobler seg opp.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Det skal vel funke med Telenor oppsettet som du finner her. Edit: hvis du er i Telenor nettet da. Endret 1. juli 2004 av tbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå