cwerner Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå nærmer felles-ferien seg og folk drar av gårde til hytter og andre steder uten internett. I den sammenheng så tenkte jeg at det kanskje hadde vært kjekt å kunne lese nyhetene på hw.no på mobilen. Trenger ikke å være hele hw, men bare nyhetene... Vet at wap ikke har vært noen særlig stor suksess i mobil-verden, men alle nye mobiler som selges nå har det jo. Jeg så at dette var tatt opp før, men ikke blitt gjort no med siden det ikke var så veldig ettertraktet. Jeg ville i hvertfall satt stor pris på det, noen andre? Mvh SwEEt^AmbEr (ja til nick-bytting) Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) det der er en god ide Endret 25. juni 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Blir nok ikke laget noe eget for det med det første. Du kan riktignok prøve en beta-versjon av http://wap.begin.no/ Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg vat at itavisen.no har en slik en (wap.itavisen.no) Så lenge ikke hw.no lager en så holder jeg meg til den. Innholdet på sidene er vel litt forskjellig men uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå