Mafo Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 SL55 Escada Siemens inngikk for noen måneder siden et samarbeid med det tyske motekonsernet Escada for å lage en ny innpakning til den allerede så smekre modellen SL55. Resultatet ble SL55 Escada. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Den fargen var ikke noe fin Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 .. DRIT tøff ;D .. Kunne nok ikke tenkt meg fargen nei, men skiller seg ut da! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Mobilen har fint design,men fargen for meg er Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Mobilen har fint design,men fargen for meg er Vel, det finnes jo en tidligere versjon der fargen ikke er Den orginale sl55 Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dette er da en utrolig gammel "nyhet" :!: :!: :!: http://www.club-siemens.net/archive.shtml Fra FEBRUAR. Forøvrig er mobilen utsolgt for lengst så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dette er da en utrolig gammel "nyhet" :!: :!: :!: http://www.club-siemens.net/archive.shtml Fra FEBRUAR. Forøvrig er mobilen utsolgt for lengst så vidt jeg har fått med meg. Det er ikke en nyhet. Det er 'ukens flørt'. Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 CesiuM_e: artikkelen ligger under 'Nyheter'... Som Kamera sier, dette er skikkelig gammelt nytt og det stemmer at mobilen ble utsolgt, allerede en måned etter at den ble lansert tror jeg. Så var jo opplaget kun på 2000 eksemplarer også da. Men forstår ikke helt hvorfra Amobil har klart å rote frem en såpass gammel sak Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er uansett veldig teit, da dett er gammelt, og mobilen kan ikke fåes kjøpt noe sted. alt for dårlig grunnarbeid!! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er uansett veldig teit, da dett er gammelt, og mobilen kan ikke fåes kjøpt noe sted. alt for dårlig grunnarbeid!! Les om "ukens flørt" her. Ukens flørt er å få noe pent å se på hver helg. Det tas ikke hensyn til om mobilen er ny eller gammel, om den er å få tak i osv. Med andre ord nøyaktig det du klager på. På forumet 'ris og ros' kan du heller ta opp hva du synes om spalten 'Ukens flørt', som vil dukke opp i forkant av hver helg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dæven how ugly it is! Likte ikke originalen, likte denne enda mindre. Men, nå er sikkert ikke meg de har designet den mobilen til heller. Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 CesiuM_e: så du synes denne artikkelen er passende under 'Nyheter' ? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 CesiuM_e: så du synes denne artikkelen er passende under 'Nyheter' ? Jeg synes plasseringen av ukens flørt er helt OK. Vi kom fram til at dette ble den mest ryddige plasseringen fordi egen kategori i sidemenyen for 'ukens flørt' ville skapt mer rot og forvirring. Vi tror heller ikke det vært bedre å plassere det under 'Guider'. En alt for lang meny på siden blir rotete, etter min mening. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Enig med CesiuM_e. Synes det blir rotete med altfor lang meny, og iallefall når "ukens flørt" er en såppas liten sak. Litt enig i at den ideelt sett ikke burde stått under nyheter, men man kan ikke alltid få det som man vil her i livet.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ok... Men uansett, dere burde jo ha plukket opp denne nyheten da den faktisk var aktuell, i februar i år... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ok... Men uansett, dere burde jo ha plukket opp denne nyheten da den faktisk var aktuell, i februar i år... Det er jo ikke nyhet.. Det er 'Ukens flørt' Vi plukker ut en telefon som fortjener å bli fremhevet på grunn av utseende. Det er ikke ment for å oppdatere noen på hva som kommer. Vi plukker ut fra arkiv, ikke fra pressemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg