john_a Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har akkurat kjøpt en trådløs router for å dele internettet fra chello light mellom en desktop og en laptop, men jeg får ikke dette til å funke. Begge dataene får kontakt med routern, men ingen av dem får tilgang til nettet. Kan noen hjelpe en liten stakkar? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 er ikke sikker på hvordan chello funker, men hvis du går inn på routeren (adressen er sannsynligvis http://192.168.1.1/) still inn på hvordan wan skal fungere. Lenke til kommentar
john_a Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg går utifra at det er det sammen wom wizarden for å koble til internett, detta går jo bare ikke. Forbanna kabelskiiit. Men hjeeelp.... Lenke til kommentar
dundee Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Chello light? Da får du vel bare 1 IP adresse. Tipper du må sette opp den pc'en du hadde på nett og kjøre ipconfig -release for at UPC skal "slippe" ip adressen. Har selv sett at DHCP serveren der er litt treg på sånt Lenke til kommentar
john_a Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hum. Jeg kommer virkelig til kort når det gjelder nettverk.... Men kan du hjelpe meg litt mer med akkurat hva jeg trenger å gjøre? Lenke til kommentar
john_a Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 DU ER EN KNUPP DUNDEE:D Tusentusentusentakk!! Da får jeg vel legge meg i senga med laptopen på fanget og fortsette å nerde der... HALLELUJA Lenke til kommentar
dundee Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kult det funket da! Sjekk signaturen min og bli med på team hardware.no da vel? Ser du har en bra maskin som er hjertlig velkommen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå