HCam Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 JEg har et DCR-HC40e kamera, jeg vet det fins uttak for det på hc18 (eller 16??).lurer på noen vet om det er det på mitt kamer....? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det ser du på kameraet. Bruk 1minutt og se etter en MiniJack inngang... De fleste har - noen billige forbrukerkamera har ikke. - De har heller ikke mic inngang :| (og jeg som selv bruker XLR til mikrofonene - tenk at noen kamera ikke har en minijack mulighet engang) Lenke til kommentar
HCam Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 KAMERAET HAR MIC. INNGANG OG INTELIGENT TILBEHØRSSKO! så det så Hva er forresten LANC- inngangen for no? er det der man kan sette inn blitz og sånt? fins det ikke øreplugger til LANC da ?? KAMERA MITT ER BRA DET!!! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 KAMERAET HAR MIC. INNGANG OG INTELIGENT TILBEHØRSSKO! så det så Hva er forresten LANC- inngangen for no? er det der man kan sette inn blitz og sånt? fins det ikke øreplugger til LANC da ?? KAMERA MITT ER BRA DET!!! Det har ikke XLR -- Hehe, nei jeg bare tuller :] LANC inngang er sånn "remote kabel" ting. Hmm.. FOr å styre kameraet om jeg husker rett.. Ganske rart, aldri sett noen som har brukt det. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) LANC inngang er sånn "remote kabel" ting. Hmm.. FOr å styre kameraet om jeg husker rett.. Ganske rart, aldri sett noen som har brukt det. Jeg brukte denne på min gamle TRV110 for å oppdatere firmwaren en gang. Kjøpte en liten gadget/widget/ting (den het et eller annet sånt noe) til et par hundre spenn, koblet denne til LANC, og VIPS så hadde jeg dv inn på kameraet mitt Endret 26. juni 2004 av danielR Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kameraet mitt (Panasonic MX350) har kombinert AV-utgang og hodetelefonutgang. Mulig du har det samme? Men det må angis via menyen før du kobler inn hodetelefonen, ellers så får du videosignalet på øret! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 JEg har et DCR-HC40e kamera, jeg vet det fins uttak for det på hc18 (eller 16??).lurer på noen vet om det er det på mitt kamer....? Hva med å lese den trykksaken som fulgte med kameraet? Jeg tror den kalles BRUKSANVISNING..... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Dette kameraet har ikke headsett utgang, merkelig at de ikke har innkludert det. SimplyDV test av HC40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå