Akix Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har lasta ned Trackmania og får det ikke til å funke og har en verson som funker men får ikke starta eller bygget noe på c klassen. Når jeg prøver å starte c klassen så hopper den bare rett ut til windows håper noe kunne hjelpe meg med noen av disse problemmene Takker for all hjelpen ("Akix") Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Kjøp spillet! Edit: sf Endret 25. juni 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 lasta ned? reknar med at du meiner demoen. og i den har du ikkje tilgang til alt. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har en stygg følelse av at han har lasta ned hele... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 I settings, velg "custom" graphics quality. Deretter går du til "advanced" og velger PC2 istedenfor PC3 på "Shader Quality". Hvis du har det problemet jeg tror du har, så skal det fungere nå Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skal dere høre om en annen stor bug? hos meg kan man ikke kræsje i andre biler! Litt av en bug, eller hva? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Er ikke dette problemet bare i warez versionen ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 I settings, velg "custom" graphics quality. Deretter går du til "advanced" og velger PC2 istedenfor PC3 på "Shader Quality". Hvis du har det problemet jeg tror du har, så skal det fungere nå Hva er det med alle som automatisk antar at folk har Warez versjon fordi man har et problem med et spill. Spill i dag er langt i fra prikkfrie, og det Spaz sier er så riktig så riktig. Er vel 4.gangen på et par dager jeg ser noen som spør etter hjelp og som får slengt etter seg: "Kjøp spillet"! Hvis man ikke vet hva man snakker om så holder man seg unna, eller hvertfall sier at de ikke er sikker! Og forresten. Har hatt samme problemet i Trackmania Sunrise demoen. Husker ikke hvilke baner som gjorde det, men droppa på samme bana helt til jeg skiftet.. Lenke til kommentar
Akix Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har lasta ned hele versonen og ikke noen demo, har ox prøvd det PC2 greiene men funker forsatt ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har lasta ned hele versonen og ikke noen demo, har ox prøvd det PC2 greiene men funker forsatt ikke. Du må nok kjøpe spillet for at det skal fungere skikkelig gitt. Dessuten strider all snakke om warez med retningslinjene, så... *poff* Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Litt rart at sånne problemer skulle dukke opp i warez-versjoner av spill. Fjerner ikke warez-versjoner bare cd-check'n? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Skal dere høre om en annen stor bug? hos meg kan man ikke kræsje i andre biler! Litt av en bug, eller hva? Håper du kødder nå. Det er meninga at det skal være sånn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Når det er et så genialt spill, kan du like så godt kjøpe det på elkjøp til 299. da kjem du på nett som er hoveddelen av spillet.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Håper du kødder nå. Det er meninga at det skal være sånn. samme med meg . eg og en venn linka trackmania og d gikk ikkje an å kræsje Lenke til kommentar
Akix Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 og vis ikke Elkjøp har Trackmania da og ingen andre butikker i byen, da er det bare å spøre om noen kunne hjelpe mg med problemmene med det Dritt spill Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er jo veldig "rart" at ein får problem med eit spel som ein har "lasta" ned, som også har "feilen" som er blitt kjent at piratkopien av spelet har. 2+2 blir som oftast fire. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hva er det med alle som automatisk antar at folk har Warez versjon fordi man har et problem med et spill. Spill i dag er langt i fra prikkfrie, og det Spaz sier er så riktig så riktig. Er vel 4.gangen på et par dager jeg ser noen som spør etter hjelp og som får slengt etter seg: "Kjøp spillet"! Hvis man ikke vet hva man snakker om så holder man seg unna, eller hvertfall sier at de ikke er sikker! Og forresten. Har hatt samme problemet i Trackmania Sunrise demoen. Husker ikke hvilke baner som gjorde det, men droppa på samme bana helt til jeg skiftet.. Gutten sier jo selv at han har lasta ned hele spillet, og ikke noen demo. ( og JA, jeg kødda med at bilene ikke kunne kræsje osv. ) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Diskusjoner rundt piratkopierte spill liker vi ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg