Gå til innhold

Stort TrackMania Bug

Anbefalte innlegg

Jeg har lasta ned Trackmania og får det ikke til å funke og har en verson som funker men får ikke starta eller bygget noe på c klassen.

Når jeg prøver å starte c klassen så hopper den bare rett ut til windows :mad:

håper noe kunne hjelpe meg med noen av disse problemmene

Takker for all hjelpen

("Akix")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I settings, velg "custom" graphics quality. Deretter går du til "advanced" og velger PC2 istedenfor PC3 på "Shader Quality". Hvis du har det problemet jeg tror du har, så skal det fungere nå

Hva er det med alle som automatisk antar at folk har Warez versjon fordi man har et problem med et spill. Spill i dag er langt i fra prikkfrie, og det Spaz sier er så riktig så riktig. Er vel 4.gangen på et par dager jeg ser noen som spør etter hjelp og som får slengt etter seg: "Kjøp spillet"!

Hvis man ikke vet hva man snakker om så holder man seg unna, eller hvertfall sier at de ikke er sikker!

Og forresten. Har hatt samme problemet i Trackmania Sunrise demoen. Husker ikke hvilke baner som gjorde det, men droppa på samme bana helt til jeg skiftet..

Lenke til kommentar
Jeg har lasta ned hele versonen og ikke noen demo, har ox prøvd det PC2 greiene men funker forsatt ikke. :mad:

Du må nok kjøpe spillet for at det skal fungere skikkelig gitt.

Dessuten strider all snakke om warez med retningslinjene, så...

*poff*

Lenke til kommentar
Hva er det med alle som automatisk antar at folk har Warez versjon fordi man har et problem med et spill. Spill i dag er langt i fra prikkfrie, og det Spaz sier er så riktig så riktig. Er vel 4.gangen på et par dager jeg ser noen som spør etter hjelp og som får slengt etter seg: "Kjøp spillet"!

Hvis man ikke vet hva man snakker om så holder man seg unna, eller hvertfall sier at de ikke er sikker!

Og forresten. Har hatt samme problemet i Trackmania Sunrise demoen. Husker ikke hvilke baner som gjorde det, men droppa på samme bana helt til jeg skiftet..

Gutten sier jo selv at han har lasta ned hele spillet, og ikke noen demo. ( og JA, jeg kødda med at bilene ikke kunne kræsje osv. :D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...