TBJ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Aargh. Sitter her med et gammelt hovedkort som jeg skal prøve å få liv i, men jeg mangler litt info om hvordan ledningene Power Switch, Power LED, Speaker osv. skal sitte. Det står jo INGENTING om hvor de skal sitte på hovedkortet. Jeg har prøvd å leite etter en manual til dette hovedkortet (MS-6168 v.2), men kun kommet over for MS-6168 v.1 (og den stemmer ikke for v.2). Hjelp! Noen som vet hvor jeg skal klare å skaffe den nødvendige info'en? PS! Hovedkortet kommer fra en gammel Packard Bell maskin. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Versjon 2 vet jeg har Intel 440 ZX brikkesett........... EDIT: Jeg fant også en side med noen drivere i tilfelle du skulle trenge det. Manual er det litt verre med ser det ut til........ http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=268&kind=1 EDIT2: Nei, manualen er der jaggu den også gitt......det er den nedlastningen som heter: E6168v10.exe................men "v10" indikerer vel kanskje at det er manualen til versjon 1.0...........? Endret 25. juni 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ja, desvverre. Det er manualen til v.1.0 som ikke stemmer med v.2 . Det er for jævlig at det skal være så vanskelig å finnne dette. Men takk for forsøket. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er det ingen "små" skrift ved kontaktene på hovedkortet heller, som kan gi en pekepinn på hvordan kontaktene skal sitte....? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Du kan prøve deg fram Endret 26. juni 2004 av Same- Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ingen små skrift. Tro meg. jeg har stirra MYE. Hvor "farlig" for hovedkortet er det å prøve seg frem (og jeg feiler)? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke farlig i det hele tatt...........eneste som skjer er at du ikke vil få lyd, HDD led osv til å virke.......... Power switch er dog litt kinkig vil jeg tro......................:-) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har ikke MSI standard fargekoder da? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Fargekoder? Ingen farger der nede. Jeg skal prøve meg frem (i morgen. Nå er jeg på MicroLAN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå