Cera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen som vet når denne kommer til Norge? Og vil denne kunne brukes til trening, eller er den hd-basserte spilleren for ømfintlig? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 kan jo bestille fra usa om du er desperat, er hardisk spiller, tåler mindre enn minnebaserte mp3 spillere Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Den koster ikke mer enn 1500 i USA, noen som vet lanseringsprisen i Norge? Er det mac-butikker som selger mini i de store byene i usa? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ipod mini kommer til Norge i juli så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den koster 1350 kroner i USA for tiden, og kommer som sagt til Norge i juli en gang. Jeg har den allerede, for jeg kjøpte den i USA. Den er sykt liten og utrolig god, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 poster i en gammel post, men det får gå... den skulle komme i starten av juli, stemmer ikke dette? Er det noen som kan vise til noen oppdaterte sider eller har konkret info om når den kommer i juli? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ipod Mini er til salgs fra og med i dag på apple store -- Tom Lenke til kommentar
Revs Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 bestillte en i sted... stod jeg skulle få den rundt 27 juli!!! nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå