Juzter Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Jeg har en ISDN boks som jeg plugger inn i en USB port. Jeg har for ikke så lenge siden lagt inn Xp på maskinen min, men det jeg ikke for til er at jeg ikke får gått på internett via Xp, så jeg må svitsje tilbake til Me for å kunne gå på internett. Den boksen jeg har skal man installere en driver til som jeg har på en cd, men da kommer det bare feil om at jeg har feil version av windows, som er riktig. Har sjekket på internettet om jeg fant noen drivere til TELES ISDN BOKSEN min. Men neida ikke noen drivere til Xp var det der. Er det noen andre muligheter til å få internett på Xp`en min? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 03:42, Juzter skrev:Jeg har en ISDN boks som jeg plugger inn i en USB port. Jeg har for ikke så lenge siden lagt inn Xp på maskinen min, men det jeg ikke for til er at jeg ikke får gått på internett via Xp, så jeg må svitsje tilbake til Me for å kunne gå på internett. Den boksen jeg har skal man installere en driver til som jeg har på en cd, men da kommer det bare feil om at jeg har feil version av windows, som er riktig. Har sjekket på internettet om jeg fant noen drivere til TELES ISDN BOKSEN min. Men neida ikke noen drivere til Xp var det der. Er det noen andre muligheter til å få internett på Xp`en min? Det du kaller ISDN boks er sikker ett USB ISDN modem. Det du kan skaffe deg er ett ISDN PCI kort. Det er ikke sikkert det virker noe bedre. Det er ikke alle produkt er som har fått XP drivere enda, men det kommer sikkert. PS! Skjekk TELES internett side, om de har noen da. Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Du kan også teste windows 2000 driverne. You never know.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå