Gå til innhold

hvordan service er det på psdata.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte forrige torsdag, og varene ble sendt i går (altså en uke etter). Dette var litt skuff, men derimot så må det nevnes at det var ikke lite jeg bestilte, og det var en del av det som akkurat var gått ut av lager, så jeg hadde ikke ventet dem sendte før den 30. men så fikk de dem plutselig inn igjen. Bra jobb alt i alt. Til sammenligning har jeg også bestilt fra Techline, som skrev da jeg spurte, at de ventet inn harddisken (som er det eneste som mangler på listen) i går, men den er fortsatt ikke inne. Men de har mye annet på lager da, i forhold til PS. Men PS er bra, ihvertfall så lenge de har delene på lager. Står det "ubekreftet", må du bare se bort ifra datoen, for den endrer seg hver dag...

Lenke til kommentar

Satt bare og venta på deg snekker'n. ;)

Men psdata er en av de beste, raske og sende varer og svarer fort, sendte en mail seint på fredagskvelden og fikk svar samme time. Ypperlig service. Har hatt to returer uten probs og sender en Hitachi-disk i morgen for garanti.

Lenke til kommentar
er en tanke missfornøyd med psdata bestilte en geil RAM brikke der å så fikk jeg evb apacher i posten :( men fikk ny riktig med en gang senere da ;)

Hvorfor starter du med å si at du er misfornøyd med PsData? Fokuser heller på at de ga deg god service og ordnet opp i feilforsendelsen på en kjapp måte. Det er det denne tråden handler om - å gi god service. Alle butikker sender feil vare en gang i blant.

Lenke til kommentar
Hvorfor starter du med å si at du er misfornøyd med PsData? Fokuser heller på at de ga deg god service og ordnet opp i feilforsendelsen på en kjapp måte. Det er det denne tråden handler om - å gi god service. Alle butikker sender feil vare en gang i blant.

ja, men hvem som ordner opp i det kjapt er gjerne de beste butikkene ;)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte router samt pcmcia nettverkskort den 23/6-04 på psdata.no

Den 28/6-04 er den ennå ikke kommet, sporet den på posten.no

der står det at den er ankommet Haugesund 28/6-04.

Jeg får den tideligst 29/6. Jeg betalte med Visa!!!!

Litt skuff i forhold til komplett.no, kanskje bare et engangstilfelle???????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...