DargarWhiteFang Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøver å komme inn på framsida på www.hardware.no og får dette: Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/hardware.no/lib/pubSysDB.lib on line 18 Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/hardware.no/lib/pubSysDB.lib on line 18 Det oppstod en feil ved henting av ingresser. Forum linker og allt finns med og fungerer, men alle artiklene er borte. Bruker Opera og Windows. Fungerte fint tidligere i dag.. Noen andre? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 tror det er oppe igjen nå... funker iallefall for meg Lenke til kommentar
pett Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå ble jeg nysgjerrig... oppgradering? Skulle fikse liten bug og fikk syntaksfeil? Hvem vet... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 kanskje dei holder på å bytte design hadde det same problemet eg og, men det virker bra no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå ble jeg nysgjerrig... oppgradering? Skulle fikse liten bug og fikk syntaksfeil? Hvem vet... Serverene våre fikk det visstnok litt for varmt, derfor siterer jeg dette: Jeg har nå den store glede å meddele dere alle sammen at vi skal skifte ISP! Vi har lenge hatt planer om dette, men det er en operasjon som tar lang tid. Kontrakten med ny ISP ble skrevet under for en del uker siden, og linjer, IPer og slikt begynner nå å komme på plass. Vi har hatt til dels store problemer med vår nåværende ISP, spesielt med tanke på varmeproblemer og dårlig håndtering av DoS-angrep mot andre kunder i deres nett. Vi flytter nå til MCI, som er en mye større ISP. Uten å gå i for mye detaljer rundt kontrakten kan vi nevne at de har 24timers overvåking av nettet, redundant strøm, diesel-agregater, god håndtering av DoS-angrep, enorme kjølesystemer osv. Vi venter derfor med å bytte forum-server til vi har flyttet inn dit. Vi regner med å flytte om ca. to uker. Edit: MCI: http://www.mci.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå