Murty Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hei igjen! Akk, jeg brukte å dra på fyllingen når jeg var 10-11 år(Nå er jeg hele 14, Sååå lenge siden ), men da var mine tanker på hardisk til min p90 større enn kabbis å klokke venlige saker! Satser på å komme meg ut dit en tur i nermeste framtid. Serlig nå som det er "inn" og begynne å kaste fortsatt brukbart utstyr! Når det gjelder senga, hva gjør man ikke for sine kjære barn! Håper ting går videre og stå på! Mvh Magnus Kofoed Det som er digg med å sove på soffan på loftstua er at der står pcen Men lykke til på letinga på fyllinga da! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Murty - masse saker og ting igjen etter at du var ferdig på kastet eller? mener lissom.. kanskje et alpha kabiss igjen der? men er du med på en liten deal eller... du holder deg unna kastet resten av uka? btw.. betalte du noe for å få med deg noen av tingene fra kastet? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Murty: jeg dro på søppel dynga i harstad å fikk tak i alt mulig av ting jeg vil trenge i mitt kabinett. takk for tipset Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 blir bra, dette kommer til å bli tungt? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 blir bra, dette kommer til å bli tungt? Det kommer ikke til å bli så veldig tungt helhetslig. Men bunnplata er tung. resten av platene er ganske så lette. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Murty - masse saker og ting igjen etter at du var ferdig på kastet eller? mener lissom.. kanskje et alpha kabiss igjen der? men er du med på en liten deal eller... du holder deg unna kastet resten av uka? btw.. betalte du noe for å få med deg noen av tingene fra kastet? Jeg betalte ingen ting på kastet. og skal ikke innom på noen uker.. så det er bare å forsyne seg. Var nok ikke noe av interesse igjen etter at jeg hadde vært der. Men det kommer nytt hele tida. Så det er bare å stikke innom Lenke til kommentar
Murty Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 okay folkens.. da er det "ferie" stikker til hamar i 4-11 dager.. er litt usikkert hvor lenge jeg blir borte.. men det blir ikke gjort noe mens jeg er borte ihvertfall.. så vi snakkas Lenke til kommentar
Murty Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 god tur jo takk.. da er det klart.. det blir 11 dager så da kommer neste worklogg om et par uker nice! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) ok. Da er jeg tilbake.. skal prøve å få gjort noe så fort som mulig. Edit: Neste post på programmet.: Finne høyde på toweret.. og begynne å kutte side plater... Endret 13. juli 2004 av Murty Lenke til kommentar
Murty Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) WORKLOGG DEL 4 Ja da hadde det gått noen uker da gitt.. Vært i Hamar i 11dager.. så det har vært en liten pause fra forrige worklogg og til nå... men NÅ skjer det noe igjen.. Denne workloggen kommer ikke til å inneholde det jeg sa den ville komme til å inneholde. men den har et innhold ihvertfall i dag har jeg kjøpt inn spraymaling og tusjer til arbeidet.. Jeg har gjort ferdig bunnplata. og jeg har kutta til noen av brønnmonteringsplatene. Det er en fordel at ting er rett Jeg startet med å sjekke at de sidene på bunnplata jeg hadde kuttet tidligere var rette... det var de ikke.. så jeg måtte til med vinkelsliperen igjen, for å rette de opp. En side igjen å kutte på bunnplata Det var en side som gjenstod å bli kutta på bunnplata. Av erfaring fra tidligere kutt, visste jeg at dette ikke kom til å bli moro. Som sagt, det ble ikke lett Det var ikke noe lettere denne gangen. Brukte godt med tid på det. og vinkelsliperen ble varm. Men så ble jeg omsider ferdig jeg ble ferdig med kuttinga. og var veldig glad for å være ferdig med bunnplata. den hadde vært et realt slit. Men nå skal det ikke slites mer med den plata. Neste post på programmet var biltema.. Kjøpte meg en sølvspray og noen tusjer I tillegg til dette kjøpte jeg meg et sett med kabelsko som kommer godt med senere i workloggen min Sølvmaling på en plankebit jeg prøvde malingssprayen på en planke. det ble egentlig ganske fint. Så jeg hadde gode forventninger fremfor sprayinga av bunnplata. Så satta jeg igang med sprayinga Bunnplata ferdig spraya med et strøk Da var bunnplata spraya ferdig et strøk.. På bildet ser det ikke så fint ut.. men det er finere i virkeligheten. Dette er i kveldninga uten blits. Feste for cd-rom og harddisk Da startet jeg på festeplatene til cdromer og harddisker.Ikke så mye slit der. tok lissegodt vinkelsliperen.. gikk så fort Fremdeles feste for cdrom og harddisk Dette er det avsluttende bildet i denne worklogg delen. her er jeg godt på vei med å bli ferdig med cdrom og harddisk festene.. håper på å jobbe videre allerede i morgen Endret 16. juli 2004 av Murty Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 gleder meg til videre bygging! kjempe bra! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jaja, men den lakkinga din så ikke så stabil ut? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 jaja, men den lakkinga din så ikke så stabil ut? nope.. den er ikke stabil til en tier... men jeg tar et strøk til jeg Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 dette ser helt konge ut. stå på !! Lenke til kommentar
HipHippo Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Kult dette...skulle gjerne gjort noe lignende selv...men men Lenke til kommentar
Murty Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Kult dette...skulle gjerne gjort noe lignende selv...men men er bare å sette i gang det.. ekke vanskelig.. trengs bare en god del med ork og tålmodighet.. kan ta en god stund Lenke til kommentar
_YmZe_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jaja...dette ser da bra ut dette....stå på!! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Nå er skjermkort kjøpt inn og på vei i posten. et Matrox G550 Millenium 32MB Dual Head skjermkort.. ååå så digg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå