Arsenal_RULES Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har funner selger og alt mulig nå. Kom på totalt 1600 kroner! Men han spurte meg hvilket programmer jeg ville ha med? Hva vil dere gamere anbefale??? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Anbefaler disse: Xbox Media Center (XBMC, som dashboard): Funker bra som både dashboard of medieavspiller. DVD2XBOX: For å lage backups av spillene dine på harddisken. boXplorer: For å browse harddisken og kopiere/flytte på ting (enklere å gjøre det boXplorer enn i XBMC). DVDX2: For å spille av DVD-filmer XBMC ikke klarer. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 ok, thanks, noen flere programmer jeg bør vite om? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Xbox-Scene er din beste venn når du har en modifisert Xbox. Du finner alt du trenger å vite der. Lenke til kommentar
kim Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Vil anbefale å bruke Avalaunch som dashboard, XBMC er ikke ment som er dashboard, men kan brukes. Litt greit å ha EvoX òg, jeg har satt det opp slik at når jeg holder inne en knapp kommer EvoX istedenfor Avalaunch. I og med at du spør etter hvilke programmer du bør ha med, virker det som om du tror det er vanskelig å få tak i eller installere de. Alt du trenger er internett, kabel til xbox og ftp client Programmene er enkle å få tak i og heller ikke så store, varierer fra 1 til kanskje 20MB. Endret 25. juni 2004 av kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå