Christian86 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skal presentere Norge for 15-18 ungdommer. 5 minutter med juleavslutningen 1 minutt med bilder Genrell informasjon (befolkning,valuta o.l) 3 minutter med mikset Norsk musikk 4 Minutter med Oslo,Akershus og Blærum 2 minutter til annet. Hva ville dere tatt? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvor er de 15 ungdommene fra? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Snakk om alle oss leete folka på hw.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvordan snylte mest pengeR? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 De er fra Sverige Danmark UK Scotland Ireland Isreal US Canada Croatia Romania Nedereland Polen osv osv Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Få med at det er et rått, vått og ville tilstander om kveldene i Oslo. Nevn for dem at en stor del av Norges kultur baserer seg på idrett, og vi er mest kjent for vintersporten vår. Men, du kan også legge til at Norge skal eie fotball-VM i 2006. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) En ting jeg ofte savner i presentasjonene av Norge er en anelse ydmykhet Hadde vært kjekt med ett snev av bakkekontakt. Jeg er utrolig glad i dette landet, men vi må slutte å tro at vi er fantastiske på alle mulige måter. Vi er ett lite land som er nesten helt ukjent for andre deler av verden.. Ellers er det jo en idé å nevne at vi alltid har vært en maritim nasjon, med gode handelsforbindelser. Endret 26. juni 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ironi er altid en slager. Du kan "mobbe" brunost, matpakke og det norske egoet ("det er typisk norsk å være best" Gro Harlem Bruntland Lillehammer Ol 1994). Litt humor er alltid en slager Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 En ting jeg ofte savner i presentasjonene av Norge er en anelse ydmykhet Hadde vært kjekt med ett snev av bakkekontakt. Jeg er utrolig glad i dette landet, men vi må slutte å tro at vi er fantastiske på alle mulige måter. Vi er ett lite land som er nesten helt ukjent for andre deler av verden.. Ellers er det jo en idé å nevne at vi alltid har vært en maritim nasjon, med gode handelsforbindelser. Vel, klart du sier det, men i teorien bør vi ikke være helt blåst. Altså, vi er (var) verdens beste ski-nasjon. Dvs. vi er kjent blant de fleste landene som driver med dette. Vi slo Brasil samtlige ganger på 90-tallet. Tror ikke Brasil har glemt det med det første. Hvor mange millioner bor det i Brasil? Vi har etablert oss i Champions League o.l. For meg som liker sport er det ikke et eneste lag som har vært innom de store turneringene jeg ikke vet hvor er fra. Livet er morsommere for oss som liker sport Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 mikset litt inn i en film osv jeg=) Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 4 minutter om Oslo, Akershus og Bærum?? Kvifor? Av alle teite ting å vise til utenlendingane. Du kan jo ta med det at Noreg er kåra til verdas vakraste land! National Geographic sa det! Vis dei bileter frå det det er verdt å sjå på i Noreg: Geirangerfjorden! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 hvorfor ta det de mest sansynligvis vil komme til å se? hehe=) dessuten har jeg ikke bilder derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå