Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

1-2 minutter å fortelle kort om Norge. Problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ofte savner i presentasjonene av Norge er en anelse ydmykhet :p Hadde vært kjekt med ett snev av bakkekontakt.

Jeg er utrolig glad i dette landet, men vi må slutte å tro at vi er fantastiske på alle mulige måter. Vi er ett lite land som er nesten helt ukjent for andre deler av verden..

Ellers er det jo en idé å nevne at vi alltid har vært en maritim nasjon, med gode handelsforbindelser.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
En ting jeg ofte savner i presentasjonene av Norge er en anelse ydmykhet :p Hadde vært kjekt med ett snev av bakkekontakt.

Jeg er utrolig glad i dette landet, men vi må slutte å tro at vi er fantastiske på alle mulige måter. Vi er ett lite land som er nesten helt ukjent for andre deler av verden..

Ellers er det jo en idé å nevne at vi alltid har vært en maritim nasjon, med gode handelsforbindelser.

Vel, klart du sier det, men i teorien bør vi ikke være helt blåst. Altså, vi er (var) verdens beste ski-nasjon. Dvs. vi er kjent blant de fleste landene som driver med dette. Vi slo Brasil samtlige ganger på 90-tallet. Tror ikke Brasil har glemt det med det første. Hvor mange millioner bor det i Brasil? :hmm: Vi har etablert oss i Champions League o.l.

For meg som liker sport er det ikke et eneste lag som har vært innom de store turneringene jeg ikke vet hvor er fra.

Livet er morsommere for oss som liker sport :p

Lenke til kommentar

4 minutter om Oslo, Akershus og Bærum?? Kvifor? Av alle teite ting å vise til utenlendingane.

Du kan jo ta med det at Noreg er kåra til verdas vakraste land!:D National Geographic sa det!:D

Vis dei bileter frå det det er verdt å sjå på i Noreg: Geirangerfjorden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...